اپل

«سورپرایز کریسمس» اپل در راه است

هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۰ میلادی را پشت سر می‌گذاریم و اخیرا یکی از افشاگران اطلاعات محصولات هوشمند در توییتر مدعی شد که اپل یک «سورپرایز کریسمس» را برای طرفداران برند خود در نظر گرفته است.

این کاربر که با نام کاربری @L0vetodream فعالیت دارد به دنبال‌کنندگان خود گفت که «یک سورپرایز کریسمس را از اپل دریافت خواهید کرد». در این توییت، مشخص نشد که این سورپرایز چیست اما سرنخ‌هایی را استفاده از عبارت‌های «مختص زمستان» و یا «خوب برای تابستان» ارائه کرد.

ابعاد پنهان و مبهم این توییت به نسبت دیگر توییت‌هایی که توسط این کاربر از اطلاعات مربوط به محصولات معرفی‌نشده اپل منتشر می‌شود، بیشتر است و همین مسئله، کار را سخت‌تر می‌کند و نمی‌توان به این راحتی‌ها این سورپرایز کریسمس اپل را حدس زد.

فعلا هیچ اطلاعاتی حتی از زمان عرضه این هدیه اپل نیز در دست نیست. از آنجایی که اخیرا اپل از چند محصول سخت‌افزاری جدید خود پرده برداشت، بعید به نظر می‌رسد که این سورپرایز، یک محصول سخت‌افزاری جدید باشد و احتمال رونمایی از ایرتگ یا ایرپاد استودیو بسیار کم است.

از این رو، شاید شاهد معرفی و عرضه دستاوردی نرم‌افزاری و یا محصولی دیتامحور برای کاربران باشیم. اپل احتمالا از فرصت پیش رو در تعطیلات سال نوی میلادی، برای ارائه یک محصول مرتبط با بخش خدمات (Services) خود به صورت رایگان استفاده خواهد کرد.

از جمله کاندیداهای احتمالی برای این کار می‌توان به سرویس اپل تی‌وی پلاس اشاره کرد. البته احتمال بازگشت طرح «۱۲ Days of Gifts» اپل نیز وجود دارد که در سال ۲۰۱۴ متوقف شد. و بالاخره این احتمال نیز وجود دارد که سورپرایز کریمس، نشانه‌ای برای کمپین تبلیغات در تعطیلات اپل در سال ۲۰۱۹ باشد که تحت عنوان «The Surprise» شناخته می‌شد.

 

منبع
Appleinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا