اپل

اطلاعات و تصاویری مفهومی ‌از نسل جدید آی‌مک‌های اپل

به نظر می‌رسد که اپل در حال کار روی مدل‌های جدیدی از مک‌های دسکتاپ است و اخیرا نیز تصاویری مفهومی ‌از مدل 2021 این محصول در فضای وب منتشر شده است.

این تصاویر از طراحی متفاوتی برای آی‌مک‌های اپل خبر می‌دهند که احتمالا در دو نسخه 24 و 32 اینچی به بازار عرضه خواهند شد و همانند مدل آیپد پرو، به نمایشگری با حداقل میزان حاشیه یا به عبارتی دیگر لبه به لبه مجهز خواهند بود.

طرفداران محصول اپل به خوبی می‌دانند که این شرکت از سال 2012 تاکنون، تغییر محسوسی را در طراحی آی‌مک‌های خود اعمال نکرده و حتی مدل 2020 این شرکت نیز با حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر عرضه شد. اما در طراحی جدیدی که در وب‌سایت Svetapple.sk از آی‌مک‌های اپل منتشر شده، این حاشیه‌ها به حداقل رسیده‌اند.

در واقع، این محصول در این قسمت شبیه به تبلت‌های اپل طراحی خواهد شد و از لبه‌هایی گرد برخوردار خواهد بود. همچنین طبق گفته وب‌سایت مذکور، اپل احتمالا در این دستگاه‌های جدید، تراشه‌های اینتل را کنار خواهد گذاشت و از چیپست‌های ساخت مهندسان داخلی خود استفاده خواهد کرد.

این تراشه‌ها قادر خواهند بود عملکردی قابل‌قبول و در حال دیگر سیستم‌های دسکتاپ این شرکت را به ارمغان آورند. از دیگر ویژگی‌هایی که برای این چیپ‌ها عنوان شده، عدم نیاز به فن‌های خنک‌کننده است. این یعنی نسل جدید آی‌مک‌ها با بدنه‌ای باریک‌تر و البته تولید سروصدایی کمتر عرضه خواهند شد.

انتشار اطلاعات و تصاویری مفهومی ‌از نسل جدید آی‌مک‌های اپل

اخیرا چند مدل از آی‌مک‌های اپل توانستند مجوز رگولاتوری Eurasian را کسب کنند اما هنوز مشخص نشده که آیا به تراشه‌های اینتل مجهز خواهند یا اپل سیلیکون. در این میان، برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که تا سال 2021، خبری از عرضه این آی‌مک‌ها نخواهد بود. با این حال، گفته می‌شود که این شرکت در هفته آینده و در تاریخ 13 نوامبر از مک بوک‌های جدیدی مجهز به تراشه‌های ساخت خود یعنی اپل سیلیکون رونمایی خواهد کرد.

انتشار اطلاعات و تصاویری مفهومی ‌از نسل جدید آی‌مک‌های اپل

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا