اپل

موزیک‌های اسپاتیفای در اپل واچ را بدون نیاز به آیفون استریم کنید

اسپاتیفای قابلیتی جدیدی را عرضه کرده که امکان استریم مستقیم موزیک را برای کاربران اپل واچ فراهم می‌کند.

در سال 2018، اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل واچ عرضه شد و کاربران تنها می‌توانستند از آن به عنوان یک ریموت برای موزیک‌های در حال پخش روی آیفون یا سایر دستگاه‌های سازگار با اسپاتیفای کانکت استفاده کنند.

اما اکنون و طبق گفته اسپتیفای، زمانی که کاربران قابلیت جدید را دریافت کنند، این امکان را خواهند داشت تا موزیک‌های را از طریق اپل واچ روی هدفون‌های بلوتوثی یا اسپیکرها استریم کنند و دیگر نیازی به استفاده از گوشی برای این کار نخواهد بود.

و اما در خصوص نحوه اطلاع از دریافت و استفاده از این قابلیت باید گفت که ابتدا در صفحه موزیک پلیر، باید روی منوی دستگاه‌ها که در قسمت پایینی و سمت راست صفحه قرار دارد، تپ کرد. اگر این ویژگی برایتان عرضه شده باشد، اپل واچ در این فهرست مشاهده خواهد شد.

با لمس کردن اپل واچ، اپلیکیشن از شما می‌خواهد تا یک دستگاه بلوتوثی را که به اپل واچ شما متصل است، انتخاب کنید که این دستگاه می‌توان ایرپاد یا اسپیکر بلوتوثی باشد. دستگاه دلخواه را انتخاب کرده و موزیک را استریم کنید.

این قابلیت روی اپل واچ سری 3 و مدل‌های بعد از آن و همچنین واچ او اس 6 و نسخه‌های جدیدتر کار می‌کند. ناگفته نماند که این ویژگی، تنها قابلیت جدید برای اپلیکیشن اسپتیفای روی اپل واچ نیست و این شرکت پیشتر قابلیت درخواست از سیری برای پخش موزیک از طریق اپل واچ را نیز در اختیار کاربران خود قرار داد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا