اپل

معرفی سری جدید محصولات جانبی «مومنت» برای آیفون 12

شرکت مومنت (Moment) که برندی آشنا برای علاقه‌مندان به عکاسی و فروشندگان قطعات جانبی گوشی‌‌های هوشمند به شمار ‌می‌رود، به تازگی محصولات جانبی جدیدی را برای گوشی آیفون 12 طراحی و به رونمایی کرد.

این شرکت دو مدل کیس به همراه چند پایه نگه‌دارنده جدید را برای عکاسی و فیلمبرداری در حالت‌‌های مختلف با آیفون 12 تولید کرده که در ادامه تصاویری از این تولیدات را مشاهده ‌می‌کنید. مومونت برای این گوشی، دو مدل کیس Thin و Protective را تولید کرده است.

هر دو کیس از فناوری مگ‌سیف پشتیبانی ‌می‌کنند و به سیستم مغناطیبی (M)Force این شرکت مجهز شده‌اند. کیس Thin که به کیس باریک یا نازک نیز شناخته ‌می‌شود از مواد بیوپلاستیکی ساخته شده است. مومنت همچنین بندی را به این کیس‌‌ها اضافه کرده که کاربر ‌می‌تواند آن را دور مچ خود قرار دهد.

این شرکت یک لنز را هم در کنار محصولات جدید خود برای کاربران کیس‌‌های جدید آیفون 12 تولید کرد که با تما‌می‌لنزهای سری M شرکت مومنت سازگاری دارد. تما‌می ‌این ویژگی‌‌ها در کیس Protective مشاهده ‌می‌شود.

سری جدید محصولات جانبی «مومنت» برای آیفون 12 معرفی شد

اما تفاوت در این است که نسخه دوم، از مقاومت بیشتر و بدنه سرسخت‌تری بهره ‌می‌برد و مراقبت بیشتری را از گوشی به دنبال داشت. محصولات مومنت در مدل‌‌های مختلف عرضه ‌می‌شوند و قیمت آن‌‌ها بین 19.99 تا 49.99 دلار متغیر است.

سری جدید محصولات جانبی «مومنت» برای آیفون 12 معرفی شد

هم‌اکنون امکان پیش‌سفارش این محصولات برای کاربران فراهم است و به گفته مومنت، این قطعات جانبی در ماه مارس 2021 به دست خریداران خواهند رسید.

سری جدید محصولات جانبی «مومنت» برای آیفون 12 معرفی شد

 

منبع
Inputmag

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا