گوناگون

همگامان پویا، بهترین مرکز خرید آنلاین انواع کالای دیجیتال

این روزها کاربران برای اینکه تجربه خوبی از خرید آنلاین داشته باشند، تمایل دارند سراغ فروشگاه‌های اینترنتی‌ای بروند که سبد کالایی کاملی ارائه می‌کنند.

با توجه به فراگیرشدن روزافزون استفاده از کالاهای دیجیتال، هر کاربر خانگی یا اداری ترجیح می‌دهد همه نیازهای خود را با قیمت مناسب و ضمانت معتبر از یک فروشگاه‌ آنلاین شناخته‌شده خریداری کند. فروشگاه همگامان پویا با 22 سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه انواع کالای دیجیتال، سبد کالایی کاملی را در سایت خود ارائه می‌کند که باعث می‌شود هیچ کاربری دست خالی برنگردد!

در این مطلب بیشتر با تنوع محصولی شرکت همگامان پویا و برندهای موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا می‌شوید تا بتوانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت یک‌جا سفارش دهید. ضمن اینکه اگر امروز محصولی را خریداری کردید می‌توانید در آینده هم هر کالای دیگری که به آن مربوط بود هم سفارش دهید.

کدام‌یک از انواع کالای دیجیتال را می‌توان از همگامان پویا سفارش داد؟

سبد کالایی سایت اچ‌پویا کامل است و بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصان این مجموعه به راحتی می‌توانید محصولات موردنظر خود یا لوازم جانبی و قطعات را سفارش دهید. عمده‌ترین مجموعه کالایی همگامان پویا در زمینه ماشین های دارای و تجهیزات فروشگاهی شامل موارد زیر می‌شود:

پرینتر

چاپگرها با توجه به کارایی و عملکرد خود، یکی از پرکاربردترین ماشین های اداری هستند که هم کاربران خانگی و هم کاربران ادرای و تجاری مشتریان آن هستند. همگامان پویا انواع پرینتر سیاه و سفید را در مدل‌های رنگی (لیزری و جوهر افشان)، تک رنگ، سوزنی، تک کاره و چندکاره (پرینتر، فکس، اسکن و کپی)، حرارتی و… را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر عرضه می‌کنند. البته اینکه پرینتر بتواند به صورت دو رو چاپ کند نیز مهم است. بهترین برندهایی که در سایت hpooya عرضه می‌شوند شامل موارد زیر است:

  1. سامسونگ
  2. اچ‌ پی
  3. اپسون
  4. میوا
  5. کانن
  6. الیوتی

جهت خرید پرینتر با قیمت عالی از سایت همگامان پویا همین حالا اقدام کنید.

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتورها جزو ماشین های اداری هستند که در فضای اداری و آموزشی کاربرد زیادی دارند. این گروه کالایی نیز سبد متنوعی دارد و در کنار دستگاه اصلی باید پرده نمایش و پایه را نیز خریداری کنید. بهترین برندهایی که می‌توانید از همگامان پویا به صورت آنلاین بخرید:

  • اپسون
  • اپتوما
  • ایسر
  • انکر

دستگاه کپی

جز مراکز فنی و خدمات دانشجویی، کمتر اداره‌ یا سازمانی را پیدا می‌کنید که دستگاه کپی نداشته باشد. دستگاهی که وقتی قرار است یکی از آنها را بخرید، مدل مورد نظر و قیمت آن رابطه مستقیم با حجم کاری شما دارد. دستگاه کپی نیز می‌تواند به صورت تک یا چندکاره یا یک رو و دو رو باشد. ضمن اینکه می‌توانید از بین محصولات برندهای زیر، مدل‌ تک‌رنگ یا رنگ (چند رنگ) را خریداری کنید:

  • شارپ
  • کانن

اسکنر

جایی که صحبت از طراحی یا وجود اسناد کاغذی زیاد باشد، کمتر پیش می‌آید که یک دستگاه اسکنر را در آنجا نبینید. این ماشین اداری نیز اندازه‌های مختلفی چون A4 و A3 دارد و در مدل‌های مختلف با دقت و ویژگی‌های فنی متفاوت مانند اسکن دو رو یا تشخیص متن (OCR) به فروش می‌رسد. در سایت hpooya.com می‌توانید بهترین مدل‌ها را از برندهای زیر پیدا کنید:

  • اپسون
  • کانن
  • درمالوگ

پاور بانک

با فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های قابل حمل نظیر گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و تبلت، نیاز دائمی به کاربران به شارژر همراه بیشتر شده است. از این رو شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند انواع پاور بانک‌های خود را با مشخصات ظاهری و فنی متنوع روانه بازار کنند. مهمترین نکته در خرید پاور بانک میزان ظرفیت دستگاه است که باید با توجه به نیاز خود آن را در نظر داشته باشید. همگامان پویا نیز مدل‌های مختلفی از برندهای زیر را به شما ارائه می‌کند:

·         پاور بانک انکر

·         پاور بانک شیائومی

·         پاور بانک راوپاور

·         پاور بانک بلکین

برای خرید و اطلاع از قیمت پاور بانک در همگامان پویا کلیک کنید.

هدفون بی سیم

این روزها هدفون بی سیم طرفداران زیادی پیدا کرده است و روی گوش بسیاری از ما یکی از مدل‌های مختلف دیده می‌شود. برخی از این هدفون‌ها کار راه‌انداز هستند و برخی دیگر به صورت حرفه‌ای وارد بازار می‌شوند. در سایت همگامان پویا می‌توانید مدل‌های مختلفی از دو برند معتبر انکر و جلیکو را خریداری کنید.

اسپیکر بلوتوث

با اینکه هنوز در بازار اسپیکرها دو، سه و 5 تکه به چشم می‌خورد، ولی کاربران در سال‌های اخیر بیشتر دنبال اسپیکرها بلوتوث هستند که خیلی راحت با دستگاه‌های قابل حمل مانند موبایل یا لپ‌تاپ سازگار می‌شوند. اگر دنبال این مدل اسپیکر هستید و کیفیت صدا برایتان اهمیت دارد، پس دور برندهای متفرقه را خط بکشید. مدل‌های باکیفیت اسپیکر بلوتوث از برند انکر در سایت اچ پویا به فروش می‌رسند.

از آنجایی که تنوع محصولات کالای دیجیتال زیاد است و از سوی دیگر باید بهترین خرید را در ازای هزینه پرداختی داشته باشید، می‌توانید لیست قیمت کالاهای سایت همگامان پویا را بررسی کنید. ضمن اینکه امکان مقایسه محصولات و دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه نیز وجود دارد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا