سامسونگ

انتشار اطلاعاتی از طراحی گلکسی اس21 و گلکسی اس21 اولترا + ویدیو

سامسونگ این روزها در حال طراحی و ساخت نسل جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس21 و گلکسی اس21 اولترا است تا بتواند هرچه زودتر این دو عضو جدید را به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کند.

اگرچه هنوز حرف و حدیث در خصوص زمان رونمایی و فرآیند تولید این گوشی‌ها زیاد است، اما اخیرا استیو همرستوفر، مالک حساب توییتری افشاگر OnLeaks، اطلاعات جدیدی را از طراحی و شکل و شمایل گلکسی اس21 و گلکسی اس21 اولترا منتشر کرده است.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که حتی نام این دو گلکسی جدید نیز تایید نشده و همه چیز بر اساس حدس و گمان و رویه‌ احتمالی این شرکت کره‌ای است. با این حال، طبق تصاویری که به‌تازگی از این دو پرچمدار منتشر شده، سامسونگ تغییراتی را در چیدمان دوربین پشتی گلکسی اس21 و گلکسی اس21 اولترا اعمال خواهد کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید،  برآمدگی دوربین این گوشی به فریم فلزی دستگاه امتداد یافته است.

با نگاهی به قسمت جلویی گوشی نیز می‌توان گفت که گلکسی اس21 مجهز به نمایشگر 6.2 اینچی و بریدگی hole-punch برای دوربین سلفی مجهز خواهد بود. در این بخش، دقیقا همانند گلکسی اس20 طراحی شده است.

طبق اطلاعات همرستوفر، گلکسی اس21 از ابعادی معادل 151.7 در 71.2 در 739 میلیمتر برخوردار خواهد بود که البته اگر برآمدگی دوربین پشتی نیز لحاظ شود، ضخامت بنده به 9 میلیمتر خواهد رسید. وی همچنین اطلاعاتی را درباره گلکسی اس21 اولترا منتشر و اعلام کرد که این گوشی نیز مجهز به نمایشگر 6.7 تا 6.9 اینچی و دوربین سلفی hole-punch عرضه خواهد شد.

اما قسمتم پشتی این گوشی دستخوش تغییراتی شده به طوری که آرایش دوربین بزرگ‌تر شده و تقریبا تا نصف بدنه امتداد یافته است. در این محصول، شاهد به کارگیری چهار لنز هستیم که به گفته لنز از سنسورهای واید، اولترا واید و دو سنسور تله فوتو بهره می‌برد.

در خصوص قلم اس پن (S Pen) نیز باید گفت که همانند مدل‌های پیشین، درگاه مخصوصی برای این قلم روی گوشی تعبیه نشده است. گفته می‌شود که سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس21، گلکسی اس21 اولترا و گکسی اس21 پلاس در ماه ژانویه سال 2021 رونمایی خواهد کرد.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا