گوناگون

اکران فیلم جدید جیمز باند بازهم به تعویق افتاد

سازندگان بیست و پنجمین فیلم جیمز باند تحت عنوان «زمانی برای مردن نیست» یا همان «No Time to Die» رسما اعلام کردند که این فیلم در تاریخ 2 اکتبر (10 مهر) سال آینده اکران خواهد شد.

در ابتدا قرار بود این فیلم در آوریل امسال روی پرده بیاید، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به ماه نوامبر موکول شد. حال طبق با نزدیک شدن به ماه نوامبر، باز هم شاهد تغییر در زمان اکران این فیلم هستیم و انتظار علاقه‌مندان برای تماشای «زمانی برای مردن نیست» تقریبا تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

البته جیمز باند در این راه تنها نیست و ویروس کرونا چندین فیلم پرطرفدار دیگر را نیز تحت الشعاع قرار داده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها ‌می‌توان به Black Widow و The Falcon and the Winter Soldier اشاره کرد که اکران آن‌ها به سال آینده میلادی موکول شده است.

همچنین، رابرت پتینسون، ستاره فیلم «بتمن» نیز به ویروس کرونا مبتلا شد و به دلیل نگرانی‌ها از ابتلای سایر هنرپیشگان به این ویروس، فیلمبرداری برای مدت چند ماه متوقف شده است. با این حال، همه‌گیری کرونا ضربه بزرگی به‌هالیوود زده و باید دید که چه تصمیم برای این فیلم‌های پرطرفدار گرفته خواد شد و چه سرنوشت برای آن‌ها رقم خواهد خورد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

‫1,136 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا