گوگل

گوشی 5G ارزان‌قیمت پیکسل 4A 5G معرفی شد

گوگل در جریان رویداد سخت‌افزاری خود علاوه بر پیکسل 5، از گوشی جدید دیگری به نام پیکسل 4A 5G نیز پرده برداشت.

محصولی که از فناوری 5G بهره ‌می‌برد و قرار است با قیمتی معادل 499 دلار یعنی حدود 150 دلار ارزان‌تر از مدل پیکسل 4A به بازار عرضه شود. این گوشی به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز شده که در مقایسه با نمایشگر 5.8 اینچی 4A ک‌می‌بزرگ‌تر است.

همچنین از پردازنده جدید اسنپدراگون 765G بهره ‌می‌برد که از توان پردازشی بالاتری نسبت به پردازنده اسنپدراگون 730G به کار رفته در مدل پیکسل 4A برخوردار است. درواقع، گوگل از همین پردازنده در دل گوشی جدید پیکسل 5 خود نیز استفاده کرد.

در پیکسل 4A 5G، درگاه 3.5 میلیمتری هدفون حذف نشده و شاهد استفاده از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در آن هستیم. این گوشی همچنین به یک باتری 3885 میلی‌آمپری مجهز شده است. متاسفانه خبری از پشتیبانی از فناوری شارژ وایرلس و همچنین مقاومت بدنه در برابر نفوذ آب نیست.

سیستم دوربین این گوشی نیز همانند مدل پیکسل 5 از یک سنسور 12 مگاپیسکسلی اصلی و 16 مگاپیکسلی اولتراواید بهره ‌می‌برد. دوربین سلفی نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با میدان دید 83 درصدی مجهز شده است.

متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای عرضه پیکسل 4A 5G اعلام نشده اما شواهد حاکی از آن است که این گوشی نیز از 15 اکتبر در ژاپن عرضه خواهد شد و به در ماه نوامبر به دیگر کشورهای جهان خواهد رسید.

گوشی 5G ارزان‌قیمت پیکسل 4A 5G معرفی شد

منبع
ورح

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا