ایران

رونمایی ایرانسل از سرویس پشتیبانی ویژه ناشنوایان

ایرانسل از سرویس پیشتیبانی ویژه ناشنوایان رونمایی کرد. این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آیندۀ نزدیک، امکان ارایه آن به تمام ناشنوایان وجود خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور با رونمایی از این سرویس جدید امکانی را فراهم کرده تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل در جریان این مراسم گفت: با توسعۀ پرشتاب فناوری، حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در زمرۀ حوزه‌هایی است که متناسب با شرایط جامعه، در حال توسعه است و ظرفیت‌هایی را فراهم می‌کند تا بخشی از آحاد جامعه که دارای محدودیت‌هایی هستند، نیز خدمات لازم را دریافت کنند.

وی افزود: جامعۀ  ناشنوایان، شاید در ظاهر محدودیتی در بخشی از حواس پنجگانه داشته باشند، ولی در عمل توانمندی‌های بیشتری در سایر حوزه‌ها دارند و ما امروز تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی خدمات ویژه این عزیزان، بخشی از محدودیت‌ها را برطرف کنیم تا ناشنوایان و کم‌شنوایان عزیز هم بتوانند توانمندی خود را در بستر جدید، بیش از پیش به کار گیرند.

رونمایی ایرانسل از سرویس پشتیبانی ویژه ناشنوایان

وی با بیان اینکه خدمات ویژۀ ناشنوایان ایرانسل، در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده است، تأکید کرد که با دریافت بازخوردها، در ۱۳ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، این خدمات به صورت دائمی ارائه می‌شود.

عباسی‌آرند با اعلام آمادگی ایرانسل برای انتقال تجربه و نیز در دسترس قرار دادن این نوع از خدمات به سازمان‌های خدمات عمومی و سایر شرکت‌های متقاضی، ابراز امیدواری کرد که در کشور، امکان ارائۀ خدمات شایسته و قابل قبول در همۀ ابعاد، برای اقشاری که در ظاهر دارای محدودیت هستند، فراهم شود تا هیچ قشری احساس کمبود و تفاوت در دریافت خدمات نداشته باشد. مدیرعامل ایرانسل تأکید کرد که توسعه و گسترش هر چه بیشتر خدماتی از این قبیل، نیازمند همکاری و تعامل بیش از پیش ایرانسل و سازمان بهزیستی کشور است.

همچنین به گفته عباسی‌آرند، ایرانسل از نظر فنی این آمادگی را دارد تا خدمات ارتباط با مشتریان خود را به طور کامل به صورت ویدیویی ارائه دهد؛ ولی طبعاً اولویت در این زمینه با قشر ناشنوا است، زیرا به دلیل استفاده از زبان اشاره، ناگزیر به استفاده از بستر ویدیویی هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قطعا ایرانسل به بهانه ارائه خدمت تصویری به ناشنوایان، دنبال هدف ایجاد ارتباطات تصویری هست که در حال حاضر تو ایران ممنوعه و بعد هم این خدمت رو به ارگان هایی مانند آتشنشانی و پلیس و … بفروشه
    آخه وقتی سرویس پشتیبانی آنلاین وجود داره و میشه تکست و عکس فرستاد، پشتیبان تصویری به چه کاری میاد.
    فرد در واقع دارای معلویت شنوایی و ناشنوا هست. نابینا و یا معلول جسمی حرکتی نیست که نتونه تایپ کنه یا عکس بفرسته
    در حال حاضر پشتیبان آنلاین ایرانسل با سرعت خیلی خوبی به امر پاسخگویی به مشتریان می پردازه و ضمنا حتی مشترک می تونه عکس مشکل رو هم برای پشتیبان ارسال کنه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا