پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

افزایش فروش محصولات پوشیدنی در سال 2020 علی‌رغم همه‌گیری کرونا

مرکز تحقیقاتی IDC در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که میزان عرضه محصولات پوشیدنی هوشمند در سال 2020 میلادی به چیزی حدود 400 میلیون دستگاه خواهد رسید.

این یعنی افزایش فروشی 14.5 درصدی در مقایسه با میزان فروش محصولات متعلق به این خانواده در سال 2019 که عدد 345.9 میلیون دستگاه برای آن ثبت شد. پیش‌بینی IDC در حالی اعلام شده که جهان در شوک شیوع ویروس کروناست و همین امر، میلیون‌ها انسان را در سراسر جهان خانه‌نشین نشده کرده است.

طبق گزارش IDC، بیشترین میزان فروش محصولات این خانواده به هدفون‌های وایرلس و ایرفون‌ها اختصاص خواهد یافت به طوری که حدود 234 میلیون دستگاه از مجموع فروش را در سال 2020 به نام خود ثبت خواهند کرد.

همچنین در این گزارش آمده که 91 میلیون دستگاه ساعت هوشمند در این یک سال عرضه خواهد شد و 68 میلیون دستگاه نیز به عرضه دیگر مچ‌بندهای هوشمند ساخت شرکت‌های مختلف اختصاص خواهد یافت.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، اگرچه بسیاری از شرکت‌ها در این ایام، تولیدات خود را کاهش داده‌اند و میلیون‌ها کاربر نیز در شرایط قرنطینه به سر می‌برند، اما تقاضا برای محصولات پوشیدنی همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند و احتمالا شاهد ثبت رکوردی جدید در فروش این محصولات خواهیم بود.

همچنین این شرکت اعلام کرد که عرضه ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و مچ‌بندهای جدید در ماه‌های پایانی سال جاری، کاربران زیادی را به خرید و ترغیب و فروش بالایی را برای این محصولات ثبت خواهد کرد. مرکز IDC به ویژگی‌های جدیدی همچون فیتنس پلاس شرکت اپل، Halo شرکت آمازون و فیت‌بیت پریمیوم شرکت فیت‌بیت اشاره کرد که اخیرا عرضه شده‌اند و می‌توانند به لطف برخورداری از قابلیت‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام، بر فروش محصولات پوشیدنی بیفزایند.

این شرکت در ادامه به روند صعودی فروش محصولات پوشیدنی در سال‌های پیش رو اشاره کرد و افزود که تا سال 2024، رشد فروش متوسط سالیانه 12.4 درصدی را شاهد خواهیم بود و در سال 2024، میزان فروش محصولات پوشیدنی از مرز 637 میلیون دستگاه عبور خواهد کرد.

منبع
CNET

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا