تکنولوژی

با «تونیفای» چهره خود را کارتونی کنید

به نظر ‌می‌رسد که هر چند وقت یکبار باید منتظر موج جدیدی از انتشار تصاویر تغییر چهره در فضای مجازی باشیم. بعد از عرضه اپلیکیشن‌‌هایی که ‌می‌توانستند جنسیت فرد را تغییر دهند و یا کاربر را جوان‌تر و یا حتی پیرتر نشان دهند، اکنون نوبت به تونیفای (Toonify) رسیده است.

وب‌سایتی که مبتنی بر قابلیت هوش مصنوعی طراحی شده و قادر است ظاهری کارتونی و انیمیشنی را به چهره افراد ببخشد. این وب‌سایت توسط جاستین پینکنی و دورون آدلر طراحی شده و از فناوری یادگیری عمیق به منظور تشخیص چهره‌‌ها و تبدیل آن‌‌ها به شخصیت‌‌های انیمیشنی بهره ‌می‌گیرد.

در باب عملکرد فوق‌العاده این وب‌سایت و رضایت کاربران باید گفت که مراجعه بیش از حد کاربران برای کارتونی کردن چهره خود، خدمات این وب‌سایت را از دسترس خارج کرده است. در پیا‌می‌که بعد از مراجعه به این وب‌سایت آمده، ‌می‌خوانیم: متاسفانه، تونیفای یورسلف برای مدتی آفلاین است. این ایده بسیار محبوب واقع شده و هزینه‌‌های سرور به سرعت افزایش یافت، بنابراین تصمیم گرفتیم تا این قابلیت را فعلا غیرفعال کنیم. از افرادی که این مدل را امتحان کردند و با دیگران به اشتراک گذاشتند، سپاسگزاریم.

در ادامه آمده است: در حال حاضر، تلاش ما بر این است تا بتوایم این قابلیت را برگردانیم و استفاده رایگان آن را برای کاربران فراهم کنیم. با این حال، علاقه‌مندانی که خواهان دسترسی هرچه سریع‌تر به این وب‌سایت هستند، ‌می‌توانند هزینه‌ای ناچیز را به عنوان کمک مالی از طریق این لینک پرداخت کنند. برای این افراد، یک لینک ویژه برای استفاده از وب‌سایت ارسال خواهد شد و تا زمانی که این وب‌سایت در دسترس عموم قرار گیرد، ‌می‌توانند از این لینک برای کارتونی کردن چهره خود استفاده کنند.

و اما نحوه استفاده از این وب‌سایت و کارتونی کردن چهره..

  • ابتدا باید یک عکس از چهره خود داشته باشید
  • سپس به وب‌سایت toonify.justinpinkney.com مراجعه کنید
  • عکس خود را از طریق زدن دکمه آپلودر که در قسمت بالایی صفحه قرار دارد، پیدا کنید
  • بعد از اضافه شدن عکس، گزینه Toonify را بزنید
  • بعد از چند ثانیه، تصویر کارتونی شما در کنار تصویر اصلی نمایان خواهد شد

طبق آنچه در این وب‌سایت آمده، الگوریت‌می‌که برای این قابلیت در نظر گرفته شده، سعی ‌می‌کند تا تصویر را با بالاترین رزولوشن و کمترین نویز ارائه دهد. این کیفیت به حدی است که در نگاه اول، به نظر ‌می‌رسد که تصویر کارتونی توسط دوربین عکاسی ثبت شده است. به کاربران توصیه شده تا تصویر چهره در نور کافی ثبت شده باشد و اعضایی همچون چشم‌‌ها در سایه نباشند.

با «تونیفای» چهره خود را کارتونی کنید

منبع
Pocket-lint

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا