اپل

آیفون 5.4 اینچی اپل با نام «آیفون 12 مینی» معرفی می‌شود

اخیرا یکی از کاربران توییتر به نام l0vetodream پستی را در این پلتفرم منتشر و اسامی‌ گوشی‌های جدید آیفون 12 را اعلام کرد.

به گفته این کاربر، آیفون‌های جدید امسال با نام‌های آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس عرضه خواهند شد. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل در ماه اکتبر از این گوشی رونمایی می‌کند. اگرچه تاکنون، بسیاری از وب‌سایت‌ها این اسامی‌را برای آیفون‌های 2020 پیش‌بینی کرده بودند اما از آنجایی که بخش زیادی از اطلاعات فاش‌شده توسط این کاربر در طی ماه‌های اخیر به واقعیت تبدیل شده، بعید نیست که اپل از همین اسامی‌برای آیفون‌های 2020 خود استفاده کند.

با ۱۰ ویژگی جدید در آی او اس ۱۴ آشنا شوید

در میان آیفون‌های جدید 2020، آیفون 12 مینی به نمایشگر 5.4 اینچی مجهز خواهد بود. چندی پیش نیز مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل اعلام کرد که مدل 5.4 اینچی اپل با ناچ کوچک‌تر عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، کوچک‌ترین آیفون پرچمدار، آیفون 11 پرو نام دارد که از نمایشگر 5.8 اینچی بهره می‌برد که احتمالا امسال آیفون 5.4 اینچی با ابعادی کوچک‌تر به این خانواده اضافه خواهد شد. مدل دوم و بزرگ‌تر، آیفون 12 نام دارد که همانند آیفون 11 از نمایشگر 6.1 اینچی بهره خواهد برد.

گفته می‌شود که تمامی‌مدل‌های آیفون امسال به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس نیز به ترتیب به نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچی مجهز خواهند بود. اپل در تمامی‌مدل‌ها از پردازنده A14 استفاده خواهد کرد که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

با این حال، طبق آخرین گزارش‌ها، به همراه هیچ یک از آیفون‌های جدید ایرباد و آداپتور شارژر عرضه نخواهد شد که این مسئله برای اولین بار در تاریخ اپل اتفاق خواهد افتاد. البته دلیل این امر جلوگیری از آسیب رساندن محصولات الکترونیکی به محیط زیست عنوان شده است.

آیفون‌های 2020 طبق سنت همیشگی اپل می‌بایست در ماه جاری میلادی یعنی سپتامبر معرفی شوند اما به دلیل عدم تامین قطعات مورد نیاز برای این گوشی، مراسم رونمایی از این گوشی احتمالا در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

همانطور که می‌دانید مراسم ماه سپتامبر اپل چندی پیش با رونمایی از نسل جدید اپل واچ و آیپدهای اپل برگزار شد.

 

 

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا