اپل

آی پد نسل هشتم،‌ قابلیت‌ها، قیمت و زمان عرضه

اپل در رویدادی که آیپد ایر 2020 و اپل واچ 6 را رونمایی کرد از آیپد نسل هشتم ( eighth-generation iPad ) هم رونمایی کرد.

این آیپد مجهز به چیپ A12 Bionic  و موتور عصبی جدیدی است که امکانات پردازشی قدرتمندی را به یکی از ارزان‌قیمت‌ترین سری‌های اپل وارد می‌کند.

قیمت آیپد نسل هشتم از 329 دلار شروع می‌شود و به گفته اپل این دستگاه محبوب‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین ایپد این شرکت است که با صفحه نمایش 10.2  اینچی رتینا ، دوربین و باتری ( که قادر به کار تا یک روز کامل را دارد ) عرضه شده است.

به گفته اپل با چیپ A12 Bionic  عملکرد CPU این تبلت 40 درصد و قابلیت‌های گرافیکی آن دوبرابر رشد کرده است.

بر همین اساس این آیپد جدید اپل دوبرابر سریع‌تر از سریع‌ترین لپ تاپ ویندوزی و سه بارسریع‌تر از سریع‌ترین تبلت اندرویدی و شش بار سریع‌تر از سریع‌ترین کروم‌بوک موجود در بازار است.

اپل در این تبلت پردازنده‌ای را به کار برده که به گفته این شرکت به خصوص قادر به ارایه امکانات قابل توجه واقعیت مجازی روی اپلیکیشن‌ها، عملکرد بهتر هنگام ادیت تصویر و عملکرد بهتر سیری دستیار صوتی  این شرکت است.

این آیپد با نسل اول قلم اپل کار می‌کند و در هنگام عرضه دارای آی‌پد او اس 14 است. همچنین تبلت به تاچ آی دی مجهز است که برای ورود به دستگاه یا خرید اپلیکیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آی پد او اس 14 ویژگی Scribble را پشتیبانی می‌کند که می‌توان با قلم اپل در هر محیطی به صورت دست نوشته چیزی نوشت. این ویژگی همچنین برای تبدیل متن دست نوشته به حروف تایپ شده مورد استفاده کاربر قرار می‌گیرد.

قیمت آیپد نسل هشتم

ایپد جدید یا آیپد 2020 یا آیپد نسل هشتم از روز نمایش ( 26 شهریور 99 ) اماده سفارش گرفتن است و قرار است طی دو روز آماده عرضه در 25 کشور است . قیمت آیپد  جدید از 329 دلار برای نسخه وای فای و 459 دلار برای نسخه وای‌فای + سیم کارت دار شروع می‌شود.

این آی پد در سه رنگ نقره‌ای ، خاکستری تیره و Gold Finish  در دو ظرفیت 32 و 128 گیگابایت عرضه می‌شود.

این آی پد از قلم نسل اول اپل پشتیبانی می‌کند که باید به طور جداگانه خریداری شود و قیمت آن 99 دلار است.

آی پد جدید همچنین از کیبورد هوشمند  اپل پشتیبانی می‌کند به 159 دلار قیمت دارد و همچنین با کاور هوشمند اپل – Smart Cover – هم کار میکند که قیمت آن نیز 49 دلار است و در سه رنگ مشکی، سفید و سه رنگ جدید

deep navy, cyprus green, pink citrus عرضه شده است.

اپل همزمان با آیپد نسل هشتم ،  آی پد ایر 2020 را هم معرفی کرد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا