ایران

اینترنت ایرانسل برای سامانه شاد رایگان شد

رونمایی ایرانسل از ابزارهای دسترسی به سرویس‌های آنلاین آموزشی

ایرانسل از ابزارها و بسته‌های حمایتی خود به منظور استفاده دانش‌آموزان از سرویس‌های آنلاین آموزشی رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دسترسی رایگان و بدون مصرف دیتا به سامانۀ «شاد»، ارائۀ بستۀ اینترنت با تعرفۀ تخفیفی به مؤسسه‌های آموزشی، پیشنهاد ویژۀ استفادۀ رایگان از زیرساخت آموزش آنلاین «دانا پلاس» و نیز ارائۀ سیم‌کارت آموزشی با امکان ایجاد محدودیت توسط والدین در دسترسی به وب‌سایت‌ها برای فرزندان، از جملۀ این امکانات هستند.

دسترسی رایگان به سامانۀ شاد

مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد 16 شهریور ماه 1399 تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. در هنگام استفاده از این سامانه، اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌شود.

بستۀ اینترنت با تخفیف ویژه

ایرانسل همچنین برای دانش‌آموزان مدرسه‌هایی که از سامانۀ شاد برای آموزش آنلاین استفاده نمی‌کنند و نیز دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی که از پلتفرم‌های آموزش آنلاین خود استفاده می‌کنند، بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه در نظر گرفته است که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرند. این بسته‌ها به آی‌پی سامانۀ آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی مؤسسۀ محل تحصیل ثبت شده باشند، تعلق می‌گیرد.

پیشنهاد ویژۀ «دانا پلاس»

ایرانسل همچنین با ارائۀ زیرساخت آموزش آنلاین دانا پلاس، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین از این طریق را در اختیار مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزشی قرار داده است.

رونمایی از دومین سایت اینترنت 5G ایرانسل

«سیم‌کارت آموزشی»

ایرانسل همچنین سیم‌کارتی به نام «سیم‌کارت آموزشی» را برای والدینی که قصد دارند سیم‌کارت ویژه‌ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند، ارائه کرده است.

با تهیۀ این سیم‌کارت اعتباری، دسترسی به اینترنت به طور پیش‌فرض، صرفاً برای وب‌سایت‌های مورد تأیید داخلی امکان‌پذیر است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا