ساعت هوشمندهواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی Watch Fit عرضه شد

شرکت هوآوی به ساخت گجت‌های پوشیدنی با عمر باتری بالا معروف است. محصولات این شرکت مانند هواوی Watch GT2 و  هواوی Band 4 هر دو زمان مصرف زیادی را با هر بار شارژ به کاربر ارائه می‌دهند. به تازگی این شرکت از مدل جدید ساعت هوشمند خود هواوی Watch Fit رونمایی کرده است که صفحه نمایش مستطیل شکل نسبتا بزرگ داشته، عمر باتری طولانی دارد و قابلیت‌های بسیاری را پیش روی کاربر می‌گذارد.

صفحه‌نمایش این ساعت 1.64 اینچی از نوع AMOLED است که در گوشه‌ها انحنا دارد. جنس بدنه از فیبر پلیمری بادوام ساخته شده و روی بخش جانبی آن یک دکمه کنترلی در نظر گرفته شده است. ساعت هواوی Watch Fit در سه رنگ و با چهار بند مختلف ارائه می‌شود.

از سیستم‌عامل مخصوص گجت‌های پوشیدنی هوآوی یعنی Lite OS در این ساعت نیز استفاده شده و علی‌رغم عدم اشاره مستقیم هوآوی، می‌توان مطمئن بود که چیپ‌ست Kirin A1 در این ساعت هوشمند تعبیه شده است. تمامی قابلیت‌هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید در هواوی Watch Fit حضور دارند. قابلیت شخصی‌سازی ظاهر ساعت، دسترسی به ویدیوهای تمرین، مودهای تمرینی مختلف، قابلیت تشخیص هوشمند فعالیت جاری شما، سنسور GPS داخلی، سنسور تشخیص میزان اکسیژن، سنسور بررسی 24 ساعته عملکرد قلب تنها تعدادی از قابلیت‌های این ساعت هستند.

ساعت هوشمند جدید هواوی Watch Fit

علاوه بر این، قابلیت بررسی وضعیت خواب، وضعیت قائدگی بانوان، تمرینات مخصوص رفع استرس، قابلیت نمایش همه اعلان‌ها از گوشی و کنترل موسیقی نیز از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. صحبت از باتری قدرتمند این دستگاه شد، بد نیست اشاره کنیم که این دستگاه در کارکرد معمولی تا 10 روز و در عملکرد سنگین تا 7 روز شارژ خواهد داشت. البته استفاده مداوم از GPS پس از 12 ساعت باتری ساعت را خالی می‌کند که استفاده از آن فقط برای ماجراجویی‌های کوتاه توصیه می‌شود.

هواوی Watch Fit در سه رنگ مشکی گرافیتی، صورتی ساکورا و سبز نعنایی ارائه می شود که با بندی نارنجی رنگ نیز قابل سفارش است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا