گوگل

ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب برای آی او اس فعال می‌شود

این ویژگی از سال۲۰۱۸ به طور رایگان در اندروید در دسترس بوده است

کاربران آیفون و آیپد در هنگام دیدن یوتیوب تقریبا کار دیگری نمی‌توانند انجام بدهند و حالا یوتیوب قصد دارد یک ویژگی بسیار مورد درخواست را به این اپلیکیشن در پلتفرم آی او اس اضافه کند ویژگی که می‌توانید همزمان به دوستتان پیام بدهید بدون آنکه پخش ویدیو قطع شود.

بنا برگزارشها یوتیوب درحال آزمایش ویژگی تصویر در تصویر در اپلیکیشن آی او اس این شرکت است و در حال حاضر این ویژگی برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده تا مورد آزمایش قرار گیرد.

با ویژگی تصویر در تصویر یوتیوب در اپلیکیشن آی او اس کاربر قادر به تماشای ویدیو به صورت تصویر کوچک شده ( مینیمایز ) است. به این ترتیب می‌توان از ویژگی مولتی تسک استفاده کرد و هر دو پنجره را با هم باز نگاه داشت.

این ویژگی برای کاربران اندروید اصلا جدید نیست و یوتیوب روی اندروید مدتهاست از آن برخوردار است البته گوگل از سال ۲۰۱۸ این ویژگی را برای همه رایگان کرد.

در واقع اگر تا به حال این ویژگی روی آی او اس ارایه نشده اشکال از اپل نبوده بلکه از گوگل بوده چراکه اپل از آی او اس نسخه ۹ از ویژگی تصویر در تصویر پشتیبانی کرد اما گوگل حاضر به استفاده و پشتیبانی از این ویژگی روی اپلیکیشن آیفون و آیپد خود نشد.

متاسفانه هنوز دقیقا مشخص نیست که تصویر در تصویر یوتیوب روی آی او اس چه زمانی روی اپلیکیشن رسمی یوتیوب دیده خواهد شد البته حتی همین الان هم با استفاده از مرورگر سافاری می‌توان اینکار را هنگام تماشای یوتیوب انجام داد که ممکن است برای همه کاربران جالب به نظر نرسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا