سامسونگ

جزییات سامسونگ «گلکسی زد فولد2» یازدهم شهریورماه اعلام می‌شود

سامسونگ به تازگی با انتشار تصویری رسما از برگزاری مراسم رونمایی از گوشی تاشوی جدید گلکسی زد فولد2 در تاریخ یازدهم شهریورماه (یکم سپتامبر) خبر داد.

اگرچه بسیاری از علاقه‌مندان برند گلکسی، در پانزدهم مرداد ماه و در جریان مراسم Galaxy Unpacked منتظر رونمایی از این گوشی بودند، اما سامسونگ تنها به ارائه بخشی از اطلاعات گلکسی زد فولد2 بسنده و ارائه جزییات کامل این گوشی را به زمان دیگری موکول کرد.

اکنون این شرکت با انتشار پوستری، یازدهم شهریورماه را به عنوان زمان برگزاری قسمت دوم (Part 2 ) مراسم Galaxy Unpacked و معرفی دیگر جزییات این گوشی تاشوی جدید اعلام کرد. گفته می‌شود که در این رویداد، اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون توسط سامسونگ اعلام شد، گلکسی زد فولد2 به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی (در حین باز شدن هر دو نمایشگر) مجهز خو در اهد بود و ابعاد نمایشگر خارجی آن (بعد از تاشدن پنل‌های نمایشگر) برابر با 6.2 اینچ عنوان شده است.

نمایشگر داخلی این گوشی از دو پنل امولد داینامیک با نرخ رفرش 120 هرتزی و رزولوشن 1768 در 2208 پیکسل بهره می‌برد. خبری از پشتیبانی از قلم اس پن در این گوشی نیست. نمایشگر بیرونی اما به پنل سوپرامولد با نرخ رفرش 60 هرتزی و رزولوشن 816 در 2260 پیکسل مجهز شده است.  هر دو نمایشگر داخلی و خراجی از HDR10+ پشتیبانی می‌کنند.

از دیگر مشخصات این گوشی تاشو می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس، رم 12 گیگابابتی، حافظه داخلی 256 گیابایتی، دوربینی سه گانه مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 10 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا