گوگل

انتشار اولین تصاویر از گوشی پیکسل 5 گوگل

ساعاتی پیش تصاویری منتسب به دو گوشی پیکسل 5 و پیکسل 4A 5G در فضای وب منتشر شد که گفته می‌شود اولین تصاویر واقعی مربوط به این دو محصول جدید شرکت گوگل هستند.

البته طولی نکشید که این پست از وب‌سایت Reddit حذف شد اما با این حال، جزییاتی در خصوص مشخصات این دو گوشی در این پست وجود داشت که با شایعات و شنیده‌هایی که پیشتر درباره این دو محصول به گوش می‌رسید، مطابقت دارد.

اگر خاطرتان باشد، گوگل در اوایل ماه جاری میلادی عرضه گوشی پیکسل 4A را آغاز و اعلام کرد مدل‌های پیکسل 5 و پیکسل 4A 5G طی ماه‌های آتی و شاید هم اوایل ماه اکتبر روانه بازار خواهند شد. تصاویری که از پیکسل 5 حدود یک هفته پیش منتشر شد، نشان می‌داد که این گوشی در قسمت پشتی خود به حسگر اثر انگشت، دوربین مربعی شکل با دو سنسور و فلش LED و همچنین دوربین سلفی hole-punch مجهز خواهد بود.

حال تصاویر و اطلاعات منتشرشده در Reddit، تمامی‌این ویژگی‌ها را تایید می‌کند و حتی از مجهز بودن پیکسل 5 به پردازنده اسنپدراگون 765G خبر می‌دهد. در این افشاگری اخیر، به مشخصات دیگری همچون باتری 400 میلی‌آمپری، رم 8 گیگابایتی و نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتزی اشاره شده است.

قسمت پشتی بدنه این گوشی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و ورودی 3.5 میلیمتری هدفون نیز روی بدنه دستگاه مشاهده می‌شود. همانند پیکسل 4، مدل جدید پیکسل 5 به یک سنسور 12.2 مگاپیکسلی اصلی و سنسور واید مجهز خواهد بود.

آیا این تصویر متعلق به گوشی پیکسل 5 گوگل است؟

در خصوص مدل پیکسل 4A 5G نیز باید گفت که این دستگاه از مشخصاتی همچون باتری 3800 میلی‌آمپری، رم 6 گیگابایتی، نمایشگری با نرخ رفرش 60 هرتزی و ورودی هدفون برخوردار خواهد بود.

اگرچه این اطلاعات و تصاویر با خبرهای منتشرشده از این دو گوشی، مطابقت بالایی دارد اما از آن جایی که چند ماهی به معرفی این دو محصول باقی مانده باید بیش از این‌ها صبر کرد و منتظر اطلاعات تکمیلی جدیدتری برای پی بردن به صحت و سقم این افشاگری‌ها بود.

آیا این تصویر متعلق به گوشی پیکسل 5 گوگل است؟

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا