مایکروسافت

ارائه اطلاعات کاملی از مایکروسافت سرفیس Duo در یک ویدیوی 35 دقیقه‌ای

مایکروسافت به تازگی در یک ویدیوی 35 دقیقه‌ای، اطلاعات کامل گوشی جدید خود یعنی سرفیس Duo را برای علاقه‌مندان منتشر کرد.

اگرچه مایکروسافت همه ساله با برگزاری رویدادی فیزیکی و با حضور اصحاب رسانه از نسل جدید محصولات سرفیس خود رونمایی کرد، اما امسال این مراسم به دلیل شیوع کرونا و نگرانی‌ها از ابتلا به این ویروس، به صورت مجازی برگزار شد.

پانوس پاناس، مدیر بخش ویندوز و دستگاه‌های مایکروسافت، در این ویدیو اطلاعات کاملی را در خصوصو مسیری که این شرکت برای تولید سرفیس Duo طی کرده، ارائه داد. درواقع، این ویدیو حاوی کامل‌ترین اطلاعات از این گوشی بود که تاکنون توسط مایکروسافت تدارک دیده شد.

در این مراسم مجازی، علاو بر این گوشی از چند قاب محافظ در رنگ‌های مختلف نیز برای سرفیس Duo رونمایی شد. طبق آنچه مایکروسافت اعلام کرده، سرفیس Duo به دو نمایشگر 5.6 اینچی اولد با رزولوشن 1800 در 1350 پیکسل و نسبت ابعاد 4:3 مجهز شده که وقتی در کنار هم مورد استفاده قرار می‌گیرند، یک نمایشگر 8.1 اینچی را برای کاربر به ارمغان می‌آورند.

مایکروسافت در این گوشی از یک دوربین 11 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده کرده که مجهز به قابلیت‌هایی همچون حالت عکاسی در نور کم، مولتی فریم HDR، سوپرزوم تا 7 برابر، امکان ضبط فیلم با رزولوشن 4K و 1080p (با نرخ 30 و 60 فریم برثانیه) و لرزشگیر الکترونیکی است. از این دوربین می‌توان به عنوان دوربین اصلی و هم برقراری تماس‌های ویدیویی بهره برد.

توان پردازشی این گوشی از طریق چیپست اسنپدراگون 855 به همراه رم 6 گیگابایتی تامین می‌شود. همچنین حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز برای ذخیره اطلاعات در دل این دستگاه تعبیه شده است. مایکروسافت از دو باتری در سرفیس Duo استفاده کرده که در مجموع ظرفیتی معادل 3577 میلی‌آمپر را به ارمغان می‌آورند.

اگرچه این ظرفیت در مقابل باتری‌هایی که این روزها در گوشی‌های هوشمند جدید تعبیه می‌شوند، چندان قابل توجه نیست اما مایکروسافت این قول را به خریداران داده که باتری سرفیس Duo می‌تواند با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای 15.5 ساعت کار با دستگاه را را تامین کند.

مایکروسافت قیمت سرفیس Duo را برابر با 1399 دلار تعیین و اعلام کرد که این گوشی اندرویدی از دهم سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

این ویدیوی 35 دقیقه‌ای را می‌توانید از طریق مراجعه به این لینک مشاهده کنید.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا