تکنولوژی

حکم اخراج برای مدیر سخت افزار شرکت اینتل

اینتل اعلام کرد که از تاریخ سوم آگوست (13 مرداد) به همکاری خود با دکتر ونکاتا رنداچینتالا (Venkata Renduchintala) مدیر بخش سخت افزار خود پایان خواهد داد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که اینتل نتوانسته در زمینه فناوری‌های جدید سخت‌افزاری به توفیق چندانی دست یابد و اخیرا از به تعوق افتادن عرضه نسل جدید پردازنده‌های 7 نانومتری خود تا سال 2022 خبر داد. این شرکت همچنین عرضه تراشه‌های 10 نانومتری خود را نیز با چند سال تاخیر آغاز کرد.

اینتل در فوریه 2016، رنداچینتالا را به خدمت گرفت و سمت‌های مهم و حساسی را به وی سپرد؛ از طراحی و مهندسی گرفته تا تولید چیپ‌ها و تمامی‌محصولات سخت افزاری این شرکت و بخش‌های معماری سیستم، فناوری و گروه مشتری.

حال طبق گفته اینتل، بخش سخت افزار این شرکت به 5 تیم مختلف و به حوزه‌های توسعه فناوری، تولید، مهندسی طراحی، معماری و مدیریت زنجیره تامین تقسیم خواهد شد. مدیر هر کدام از این بخش‌ها نیز می‌بایست گزارش‌های خود را مستقیما به مدیرعامل اینتل یعنی باب سوان ارائه دهد.

سوان چند روز قبل در خلال ارائه گزارش عملکرد این شرکت از احتمال کناره‌گیری اینتل از تولید تراشه‌های خود خبر داد، کاری که این شرکت پیشتر نیز انجام داده بود. البته هنوز هیچ چیز در خصوص آینده این شرکت و حضور آن در صنعت نیمه‌هادی مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید که سوان چه تصمیمی‌در این رابطه اتخاذ خواهد کرد.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا