گوگل

گوگل در سودای ساخت کروم بوکی مجهز به دو نمایشگر

به نظر می‌رسد که مهندسان شرکت گوگل این روزها در حال طراحی و ساخت کروم بوک مجهز به دو نمایشگر و یک ترک پد هستند.

اگرچه هنوز دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر یا نمایشگر دوگانه، آنچان که باید و شاید توسعه نیافته‌اند و کاربران نیز علاقه چندانی به خرید آن‌ها ندارند، اما قطعا این خانواده از محصولات نیز به زودی راه خود را به بازار و خانه‌های کاربران پیدا خواهند کرد.

تا به امروز، چند مدل گوشی و لپتاپ مجهز به دو نمایشگر عرضه شده‌اند اما هنوز خبری از کروم بوکی مجهز به این قابلیت نشده است. حال شواهد حاکی از آن است که این انتظار، چندان هم طولانی نخواهد شد و شرکت گوگل قصد دارد تا کروم بوکی با دو نمایشگر را روانه بازار کند.

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، این دستگاه با اسم رمز Palika شناخته می‌شود و به دو نمایشگر لمسی مجهز خواهد بود. همچنین برخی از منابع خبری نیز مدعی شده‌اند این دستگاه از یک ترک پد بهره خواهد برد و کاربران می‌توانند همانند یک تبلت نیز از آن استفاده کنند.

انتشار این گزارش می‌تواند خبر خوشی برای علاقه‌مندان به دستگاه مجهز به سیستم عامل کروم باشد. تاکنون چند مدل دستگاه با نمایشگر دوگانه همانند اچ‌پی OMEN X2S، ایسوس Zenbook Pro Duo، مایروسافت سرفیس Duo و سرفیس Neo معرفی شده‌اند و به نظر می‌رسد که باید کروم بوک جدید شرکت گوگل را نیز به این جمع اضافه کرد.

اما از آنجایی که این اطلاعات هنوز به صورت رسمی‌توسط گوگل و منابع معتبر دیگری تایید نشده‌اند، فعلا نمی‌توان نسبت به ورود این محصول به خط تولید این شرکت با قاطعیت اظهارنظر کرد. فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است و اطلاعات به دست آمده، از علاقه‌مندی گوگل برای ورود به این بازار حکایت دارد.

 

منبع
Gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا