اپل

عرضه آیفون ها‌ی 2020 اپل از اواخر اکتبر آغاز می شود

طبق آخرین گزارش‌ها‌، آیفون‌ها‌ی امسال اپل تا اواخر ماه اکتبر به بازار عرضه نخواهند شد.

اوج‌گیری دوباره ویروس کرونا در جهان، محاسبات بسیاری از شرکت‌ها‌ در تولید و عرضه محصولاتشان را برهم زده و اپل نیز این روزها در تدارک مراسم رونمایی و البته عرضه نسل جدید گوشی‌ها‌ی آیفون خود است، تحت تاثیر این مساله قرار گرفته است.

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara به نقل از یک منبع مطلع مدعی شده که آیفون‌ها‌ی 2020 اپل در روزهای پایانی ماه اکتبر به دست خریداران خواهند رسید. این در حالی است که اپل در طی سال‌ها‌ی اخیر، ماه سپتامبر را برای رونمایی و عرضه آیفون‌ها‌ی جدید خود انتخاب می‌کرد.

اما با توجه به شرایط حاکم بر جهان در پی همه‌گیری ویروس کرونا و بحرانی که در حوزه سلامتی عمومی‌بر جهان حاکم شده، این عرضه با وقفه چند هفته‌ای همراه خواهد بود. البته در برخی از خبرها آمده که تغییری در زمان رونمایی ایجاد نخواهد شد و صرفا زمان عرضه به تعویق خواهد افتاد.

ناگفته نماند که تاخیر چند هفته‌ای در عرضه آیفون‌ها‌ی اپل، بی‌سابقه نیست و اگر خاطرتان باشد در سال 2018، آیفون 10آر اپل در ماه سپتامبر رونمایی و در ماه اکتبر به بازار عرضه شد. با این حال، وب‌سایت مذکور مدعی شده که مدل‌ها‌ی LTE آیفون‌ها‌ی جدید در ماه اکتبر و مدل‌ها‌ی 5G در ماه نوامبر عرضه خواهند شد.

طرح ادعای تعویق زمان عرضه آیفون‌ها‌ی جدید تازگی ندارد و در طی هفته‌ها‌ی اخیر، بارها منابع خبری متعدد از این موضوع خبر داده و مدعی شده‌اند که در پی همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، آیفون‌ها‌ی اپل با تاخیر عرضه خواهند شد.

طبق آخرین شنیده‌ها‌، اپل امسال از چهار مدل آیفون رونمایی خواهد شد که شامل مدل‌ها‌ی نسبتا ارزان‌تر 5.4 و 6.1 اینجی و مدل‌ها‌ی پیشرفته‌تر 6.1 و 6.7 اینچی خواهند بود

منبع
Macrumors

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا