اپلچگونه

نحوه تغییر اندازه پنجره قابلیت Picture-in-Picture در آیفون و آیپد

 

اپل در اواخر امسال عرضه بروزرسانی‌های جدید آی او اس 14 و آیپد او اس 14 را برای دارندگان دستگاه‌های آیفون و آیپد آغاز خواهد کرد. این دو پلتفرم به ویژگی‌های متعدد جدیدی مجهز شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به ویژگی Picture-in-Picture یا همان تصویر در تصویر اشاره کرد.

به لطف این ویژگی، دارندگان آیفون و آیپد می‌توانند علاوه برآنکه از تماشای یک فیلم یا ویدیو لذت می‌برند، با یک اپلیکیشن دیگر نیز کار کنند. در واقع، با کمک این ویژگی، می‌توان دو پنجره را به صورت همزمان روی نمایشگر دستگاه داشت. این ویژگی حتی از قابلیت تماس تصویری فیس تایم نیز پشتیبانی می کند.

اما شاید در مواقعی بخواهید که اندازه هر یک از این پنجره‌ها را به حد دلخواه تغییر دهید. البته این دو پلتفرم، سه اندازه مختلف را ارائه می‌دهند که کاربر می‌تواند یکی را انتخاب کند. برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کرد.

ابتدا می‌بایست قابلیت تصویر در تصویر را در آیفون یا آیپد خود اجرا کنید. بعد از نمایش پنجره تصویر در تصویر، روی آن دوباره ضربه بزنید (دابل تپ) و سپس اندازه آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با یک دابل تپ دیگر، به حالت قبل برگردید یا ابعاد دیگری را انتخاب کنید.

نحوه تغییر اندازه پنجره قابلیت Picture-in-Picture در آیفون و آیپد

البته باید مراقب بود که در حین دابل تپ کردن، انگشتتان روی دکمه «بستن» یا همان Close نرود یا گزینه پخش (Play) را لمس نکند. همانطور که اشاره شد، سه حالت و ابعاد برای پنجره‌های ویژگی تصویر در تصویر ارائه شده است.

نحوه پنهان کردن پنجره قابلیت تصویر در تصویر

برای دارندگان دستگاه‌های آیفون و آیپد اپل باید بگوییم که امکان پنهان کردن پنجره‌ها در حین استفاده از قابلیت تصویر در تصویر نیز وجود دارد که این کار بدون نیاز به بستن پنجره صورت می‌گیرد. برای این کار، می‌بایست پنجره مورد نظر را به سمت لبه کناری نمایشگری بکشانید. در اینجا، ویدیوی در حال پخش همچنان محتوا را پخش خواهد کرد. با زدن تب تصویر در تصویر نیز می‌توان باری دیگر به حالت قبل بازگشت.

منبع
Cultofmac

نوشته های مشابه

‫58 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 플레이는 33개 언어와 다양한 화폐로 250개 이상의 게임으로 이루어진 슬롯 포트폴리오를 운영합니다.
    http://www.pragmatic-game.net

    프라그마틱의 게임은 항상 최고 수준의 퀄리티를 유지하고 있어요. 이번에도 그런 훌륭한 게임을 만났나요?

    http://ivermectininstock.com/
    https://www.jaswanthch.com
    https://www.cicoresky.com

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا