ایران

ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی گران‌فروشی اینترنت به اپراتورها

رئیس رگولاتوری از ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی به اپراتورها (ایرانسل و همراه اول) خبر داد.

نزدیک به دو هفته پیش، اپراتورهای ایرانسل و همراه اول، شبانه تصمیم به حذف و افزایش قیمت برخی از بسته‌های اینترنتی پرطرفدار کردند. این موضوع با اینکه واکنش وزیر ارتباطات و سازمان رگولاتوری را به  همراه داشت، اما منجر به بازگشت این بسته‌ها به حالت قبل نشد و حتی با وجود اینکه سازمان تنظیم مقررات به این دو اپراتور اولتیماتوم 10 روزه داده بود، اما هیچ خبری از بازگشت تعرفه‌های اینترنتی به حالت عادی نیست.

«حسین فلاح جوشقانی» امروز (شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: به دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، صبح امروز جریمه دو میلیارد تومانی را به دو اپراتور ایرانسل و همراه اول ابلاغ کردیم.

معاون وزیر ارتباطات افزود: امروز ‌در جلسه کمیسیون تخلفات، جریمه دو میلیاردی را در پروانه‌های اپراتورها اعمال و به آن‌ها ابلاغ کردیم.

فلاح اضافه کرد: جریمه نقدی قدم اول برای برخورد با تخلف صورت گرفته است و در صورت استمرار این مساله، قطعا روال‌های دیگر را در پیش خواهیم گرفت. تعلیق، کاهش مدت اعتبار پروانه و مواردی از این دست، مصوبه‌های قانونی است که می‌توانیم با استناد به آن‌ها تخلفات را پیگیری کنیم.

وی افزود: از جزئیات اقدامات صورت گرفته در دادگستری با خبر نیستم اما روال‌های قانونی پیگیری خواهد شد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

‫1,225 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا