اپلتکنولوژی

با کیبورد لاجیتک فولیو تاچ، آیپد پرو 11 اینچی خود را به یک لپتاپ تبدیل کنید

لاجیتک به تازگی از محصول جدید خود به نام فولیو تاچ (Folio Touch) که یک کیبورد جدید برای آیپد پرو 11 اینچی است، رونمایی کرد.

این محصول گزینه ارزان‌قیمت‌تری به نسبت کیبورد جادویی اپل به شمار می‌رود و از شباهت زیادی به مدل‌های لاجیتک کامبو تاچ که پیشتر برای مدل‌های اولیه آیپد طراحی شده، برخوردار است. این کیس در دل خود، یک کیبورد تاشدنی به همراه یک ردیف کامل از کلیدهای میانبر برای آیپد او اس را جای داده که در کیبورد جادویی اپل مشاهده نمی‌شود.

این کیبورد از نور پس‌زمینه بهره می‌برد و میزان روشنایی آن با توجه به میزان نور محیط تنظیم می‌شود. همچنین در فولیو تاچ از یک تاچ‌پد نیز استفاده شده که قادر به پشتیبانی از ژست‌های چند انگشتی همانند سوآیپ، اسکرول، دابل تپ و غیره است.

پایه کیبورد این محصول از قابلیت تنظیم و چرخش 40 درجه‌ای برخوردار است. این امکان برای کاربران فراهم شده تا کیبورد را در پشت آیپد خود، تا کنند؛ قابلیتی که در کیبورد جادویی اپل وجود ندارد. در واقع، با استفاده از فولیو تاچ می‌توان از چهار حالت استفاده کرد که شامل تایپ، تماشا، طراحی و خواندن می‌شود.

با کیبورد لاجیتک فولیو تاچ، آیپد پرو 11 اینچی خود را به یک لپتاپ تبدیل کنید

ارتباط میان فولیو تاپ با آیپد پرو از طریق اسمارت کانکتور اپل صورت می‌گیرد که در قسمت کناری تبلت تعبیه شده است. شارژ این محصول از طریق شارژ آیپد تامین می‌شود و نیازی به شارژ جداگانه ندارد. فولیو تاچ با قیمت 160 دلار عرضه خواهد شد و با آیپد پروهای متعلق به سال 2018 و 2020 سازگاری دارد.

با کیبورد لاجیتک فولیو تاچ، آیپد پرو 11 اینچی خود را به یک لپتاپ تبدیل کنید

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا