متا

توضیح واتساپ درباره اختلال یک ساعته در عملکرد این اپلیکیشن

ساعاتی پیش، اپلیکیشن واتساپ برای حدود یک ساعت از دسترس خارج شد.

اگرچه طولی نکشید که این اختلال کوتاه مدت، به سرعت برطرف شد اما بنابر گزارش‌های کاربران، فرآیند ارسال و دریافت پیام برای بیش از 2 میلیارد کاربر این اپلیکیشن با مشکل مواجه شد. با این حال، کاربران اعلام کردند که این اپلیکیشن اجرا می‌شد اما علامت در حال اتصال روی پوسته آن ظاره می‌شد.

واتساپ اما در واکنش به این قطعی کوتاه‌مدت به وب‌سایت «ورج» اعلام کرد: در نخستین ساعات امروز، یک بروزرسانی داخلی در سرورهای واتساپ منجر به بروز مشکل برای کاربران در ارسال پیام شد. ما سریعا این مشکل را برطرف کردیم و به خاطر بروز این اختلال، از کاربران عذرخواهی می‌کنیم.

اپلیکیشن واتساپ که در حال حاضر، تحت مالکیت فیسبوک قرار دارد، به ندرت دچار چنین مشکلاتی می‌شود. اگر خاطرتان باشد در سال گذشته، هر سه اپلیکیشن واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک حدود دو ساعت از دسترس خارج شدند که با گزارش این قطعی به فیسبوک، مشکل مذکور حل شد.

فیسبوک در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که بیش از 2 میلیارد نفر در سراسر جهان از واتساپ استفاده می‌کنند. در حالی این عدد برای سال 2019 برابر با 1.5 میلیارد و برای سال 2008 برابر با یک میلیارد کاربر عنوان شده است.

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا