اپلسامسونگ

سامسونگ برای اپل، 950 میلیون دلار جریمه برید

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فروشگاه‌های اپل، گوشی‌های آیفون نیز با کاهش فروش مواجه شدند و همین مساله باعث شد تا اپل، پنل‌های OLED کمتری را نسبت به آنچه پیشتر توافق شده بود، از سامسونگ سفارش دهد.

اما بخش سامسونگ دیسپلی که مسئولیت تولید نمایشگر و فروش آن به شرکت‌های مختلف را برعهده دارد، اعلام کرده که به دلیل عدم پایبندی اپل به قراردادی که در میزان خرید پنل‌های OLED میان این دو شرکت منعقد شده، اهالی مانتین ویو را مجبور به پرداخت جریمه 950 میلیون دلاری کرده است.

وب‌سایت MacRumors با انتشار این خبر نوشت که همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و تعطیلی فروشگاه‌های تمامی‌شرکت‌های در نقاط مختلف جهان، فروش بسیاری از محصولات هوشمند را کاهش داده و اپل نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

بنابراین، این شرکت نیز همانند دیگر بازیگران بازار گوشی‌های هوشمند، تولیدات خود را کاهش داده و از این رو، سفارش کمتری را برای پنل‌های OLED سامسونگ ثبت کرد. اما به نظر این شرایط برای سامسونگ پذیرفتنی نبود و جریمه 950 میلیون دلاری را برای شرکت تحت هدایت تیم کوک برید.

البته هنوز این خبر به صورت رسمی‌توسط اپل یا سامسونگ تایید و رد نشده و فعلا هیچ یک از این دو شرکت، حاضر به پاسخگویی و ارائه توضیحاتی در این رابطه نشده‌اند.

 

منبع
CNET

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    عکس های گوشی شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra

    عکس های تلویزیون شیائومی Mi TV 4S L43M5-5ASP مدل 43 اینچ

    شیائومی از ردمی 5 و ردمی 5 پلاس با قیمت ۱۲۰ و ۱۵۰ دلاری رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا