تکنولوژی

جعبه گشایی هواوی Y7p

 

گوشی هواوی Y7p که فوریه 2020 رونمایی شد، از چند هفته پیش نیز وارد بازار ایران شده است. از آنجایی که Y7p نسبت به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت مناسبی بهره‌مند شده، انتظار می‌رود با استقبال نسبتا خوبی از سوی کاربران ایرانی مواجه شود.

هواوی Y7p از صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ بهره می‌برد که با نسبت صفحه به بدنه ۹۰.۱۵ درصدی، نمای جذابی را مقابل کاربر قرار می‌دهد. در این بخش، حفره‌ای که در بالا و سمت چپ گوشی قرار گرفته دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

این گوشی همچنین به سیستم دروبین سه‌گانه قدتمند نیز مجهز شده است. در این سیستم، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با مشخصه f/2.4 و زاویه پوشش ۱۲۰ درجه و بالاخره دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است.

هواوی همچنین در این گوشی از چیپ‌ست ۱۲ نانومتری HiSilicon Kirin 710F در کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 با فناوری GPU Turbo 3.0 استفاده کرده است. چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز از دیگر قابلیت‌های سخت‌افزاری این اسمارت‌فون میان‌رده به حساب می‌آیند.

نوشته های مشابه

‫1,335 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 콘텐츠 항상 기대돼요! 또한 제 사이트에서도 유용한 정보를 제공하고 있어요. 상호 교류하며 더 많은 지식을 얻어가요!
    프라그마틱 슬롯 무료 체험

    프라그마틱 관련 글 읽는 것이 즐거웠어요! 또한, 제 사이트에서도 프라그마틱에 대한 정보를 공유하고 있어요. 함께 교류하며 더 많은 지식을 얻어봐요!

    https://lhmp888.com/link/
    https://www.eco2home.com
    https://njshidoo.com/hot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا