گوگل

اندروید 11 احتمالا 18 شهریور ماه عرضه می‌شود

با استناد به ویدیویی که اخیرا توسط گوگل منتشر شده، نسخه جدید سیستم عامل اندروید موسوم به اندروید 11 احتمالا در تاریخ 18 شهریور ماه (8 سپتامبر) معرفی خواهد شد.

این ویدیو مربوط به نشست مجازی “Hey Google” Smart Home می‌شد که ساعاتی پیش توسط شرکت گوگل در فضای وب منتشر شده و در بخشی از آن که خطاب به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان بود، اعلام شد که اندروید 11 در تاریخ 18 شهریورماه عرضه می‌شود.

البته ابهامات زیادی در رابطه با این تاریخ وجود دارد و نمی‌توان به طور دقیق گفت که اندروید 11 در تاریخ مذکور عرضه خواهد شد چراکه این احتمال نیز وجود دارد که 18 شهریور، زمان عرضه ابزارهای مورد نیاز توسعه‌دهندگان برای اندروید 11 باشد و نه زمان عرضه نسخه جدید اندروید.

با این حال، اگر خاطرتان باشد اندروید 10 در اوایل ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شد. گوگل در ماه ژوئن امسال نسخه آزمایشی اندروید 11 را منتشر کرد. در این نسخه شاهد تغییرات و بروزرسانی جدیدی در بخش‌های مربوط به نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها هستیم.

همچنین، ابزارهای جدیدی نیز برای ارتقای امنیت حریم خصوصی افراد در این نسخه تعبیه شده است. اگرچه بسیاری از منابع خبری سعی کردند تا نظر گوگل را نیز در خصوص درست بودن این شایعه جویا شوند، اما این شرکت اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند زمان عرضه اندروید 11 را تایید کند.

 

منبع
CNET

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا