شبکه‌های اجتماعیمتا

ویژگی های جدید برای واتساپ در راه است

اگرچه اوضاع فیسبوک، شرکت مادر واتساپ، در این روزها به دلیل مشکلاتی که در پی عدم واکنش در برابر توییت‌های ترامپ برای این شرکت بوجود آمده، تعریف چندانی ندارد اما این مسائل خللی را در فعالیت واتساپ و اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این پلتفرم وارد نمی‌کند.

واتساپ به تازگی با انتشار مطلبی رسما اعلام کرد که در طی هفته‌های آتی، قابلیت‌های جدیدی را به این اپلیکیشن پیام‌رسان اضافه خواهد کرد. یکی از این ویژگی‌ها که مربوط به تماس‌های تصویری گروهی می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نگه داشتن انگشت خود روی تصویر هر یک از مخاطبان در تماس‌های گروهی چند نفره، کادر شخص مورد نظر کل صفحه دستگاه را دربرگیرد.

اگر خاطرتان باشد فیسبوک در ماه آوریل امسال، امکان حضور افراد در تماس‌های تصویری گروهی را از چهار نفر به هشت نفر ارتقا داد که با استقبال کاربران در دوران همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شد. از دیگر قابلیت‌های جدید واتساپ این است که کاربر می‌تواند با انتخاب آیکون تماس تصویری در صفحه چت‌های گروهی وجود دارد، مستقیما یک ارتباط ویدیویی را ایجاد کند. تماس‌های تصویری واتساپ نیز به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد به صورت رمزنگاری شده ارائه می‌شوند.

همچنین به لطف قابلیت جدید دیگری که به واتساپ اضافه می‌شود، کاربران می‌توانند مخاطبان را از طریق اسکن کد QR نیز به اکانت خود اضافه کنند. ویژگی‌های دیگری همچون استیکرهای انیمیشنی و حالت شب (Dark Mode) برای نسخه وب و دسکتاپ نیز به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

اگر خاطرتان باشد، واتساپ از ماه مارس امسال، امکان فعال کردن حالت شب را برای کاربران آی او اس و اندروید اپلیکیشن خود فراهم کرده بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی کوتاه از این ویژگی‌های جدید را مشاهده کنید.

 

منبع
Mashable

نوشته های مشابه

‫777 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا