شبکه‌های اجتماعیمتا

قابلیت نمایش یکجای استوری‌ها بزودی در اینستاگرام

قابلیت استوری در اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های ارائه‌شده برای این پلتفرم شناخته می‌شود و چیزی حدود 500 میلیون کاربر به صورت روزانه از این ویژگی استفاده می‌کنند.

حال اینستاگرام قصد دارد تا تغییراتی جدید را در جهت ارتقای این قابلیت اعمال کند. این شرکت اخیرا در حالت تست ویژگی جدیدی است که به کاربران اینستاگرام این اجازه را می‌دهد تا استوری‌های بیشتری را در کنار هم و در یک لحظه مشاهده می‌کنند.

با اضافه شدن این ویژگی، کاربران بعد از باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام، به جای یک ردیف از استوری‌ها، دو ردیف را در صفحه اصلی این اپلیکیشن مشاهده خواهند کرد. یک دکمه نیز تحت عنوان « See All Stories» در زیر این استوری‌ها تعبیه شده که با انتخاب آن، استوری‌ها کل صفحه را در برمی‌گیرند. همانطور که در تصاویر می‌بینید، با انتخاب هر یک از استوری‌ها، می‌توان آن را به صورت تمام صفحه مشاهده کرد.

این قابلیت برای اولین بار توسط یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به نام Julian Gamboa رویت و تصاویری از آن در فضای وب منتشر شد. با این حال، اینستاگرام به وب‌سایت TechCrunh اعلام کرده که فعلا در حال تست و ارزیابی قابلیت مذکور هستند و تنها در اختیار کاربرانی محدود قرار گرفته است.

این شرکت جزییات بیشتری را در این خصوص ارائه نداد اما گفت که مهندسان این شرکت بیش از یک ماه است که در حالت تست قابلیت نمایش یکجای استوری‌ها هستند.

اقدامات فیسبوک برای اضافه کردن قابلیت‌های جدید به اینستاگرام چندان هم عجیب نیست چراکه این پلتفرم، رشد محسوسی را در طی سال‌های اخیر تجربه کرده و فیسبوک سعی دارد تا از این طریق، بیش از پیش کاربران را به استفاده و درگیرشدن با این اپلیکیشن ترغیب کند.

فیسبوک در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی اعلام کرد که قابلیت استوری اینستاگرام جزو بخش‌هایی بوده که بیشترین رشد و درآمد را برای این شرکت به ارمغان آورده است. طبق گفته فیسبوک، در سه ماهه چهارم سال 2019، استوری اینستاگرام بیش 4 میلیون سفارش دهنده تبلیغات داشت.

قابلیت نمایش یکجای استوری‌ها بزودی در اینستاگرام قابلیت نمایش یکجای استوری‌ها بزودی در اینستاگرام

منبع
Techcrunch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا