آپاراتتکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

با قابلیت جدید استوری اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام به‌تازگی استیکر جدیدی را به قابلیت استوری خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد تا از دنبال‌کنندگان خود بخواهند تا برای گفت‌وگو درباره موضوعات مختلف به چت گروهی جدید ملحق شوند.

بر اساس این قابلیت، افراد می‌توانند تعیین کنند که چه کسانی می‌توانند وارد چت گروهی شوند و این اجازه را به برخی دنبال‌کنندگان خود ندهند. این ویژگی جدید که «چت استیکر» نام دارد در کنار دیگر استیکرهای استوری اینستاگرام همانند رای‌گیری، باکس سوال، موقعیت مکانی، هشتگ، شمارش معکوس و غیره جای خواهد گرفت.

طبق گفته اینستاگرام، چت استیکر می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در باره موضوعی خاص و یا برنامه‌ای مشخص، با دیگر کاربران به گفت‌وگو بپردازند قابلیتی مفید و کاربردی خواهد بود.

روش کار این قابلیت نیز بسیار ساده است؛ بدین‌گونه‌ که وقتی کاربری چت استیکر را به استوری خود اضافه می‌کند، دنبال‌کنندگان وی می‌توانند با تپ کردن بر روی این استیکر، برای ورود به چت گروهی درخواست دهند. در این مرحله، کاربر ارسال‌کننده چت استیکر می‌تواند تعیین کند که چه کسی اجازه ملحق شدن به چت را دارد. سپس این گفت‌گو در اینباکس پیام‌های دایرکت آغاز می‌شود و هر زمان که کاربر بخواهد می‌توان به آن پایان دهد.

این قابلیت جدید بیشتر می‌تواند برای کاربران و یا چهره‌های سرشناسی که می‌خواهند با دنبال‌کنندگان و طرفداران خود گفت‌وگو کنند، به‌کار آید.

با قابلیت جدید استوری اینستاگرام آشنا شوید

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا