سامسونگ

افشای تصاویری از گلکسی نوت 20 با رنگ مسی

اگرچه هنوز سامسونگ از عضو جدید خانواده نوت یعنی گلکسی نوت 20 رونمایی نکرده، اما ساعاتی پیش وب‌سایت روسی این شرکت، سهوا تصاویری را از طرح مسی این گوشی منتشر کرده است.

تصاویر افشاشده توسط Ishan Agarwal در لیستی مربوط به گوشی گلکسی نوت 8 مشاهده شده و در کنار آن نیز کپشن «نسل بعدی نوت را کشف کن» درج شده بود. همچنین، یک لینک نیز این قسمت وجود داشت که با کلیک روی آن، کاربر به صفحه گلکسی نوت 10 منتقل می‌شد.

با این حال، هنوز ابهامات زیادی در این رابطه وجود دارد اما پیشتر برخی از منابع خبری اعلام کردند که سامسونگ امسال از طراحی مسی نیز برای نسل جدید دستگاه‌های خود همانند گلکسی واچ استفاده خواهد کرد. بنابراین، استفاده از این طراحی برای گلکسی نوت 20 نیز دور از انتظار نیست.

خوشبختانه آنچه این شایعه را باورپذیرتر می‌کند، مطابقت و طراحی مشابه ماژول‌های دوربین پشتی دستگاه با آنچه پیشتر توسط برخی از منابع افشاگر در خصوص گلکسی نوت 20 منتشر شده، است. از آنجایی که در هر یک از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، از یک رنگ خاص استفاده می‌شود، به نظر می‌رسد که رنگ مسی نیز برای گلکسی نوت 20 لحاظ خواهد شد. این شرکت در سال گذشته برای گلکسی نوت 10 از رنگ‌هاله درخشان (Aura Glow) استفاده کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که علاوه بر گلکسی نوت 20، گلکسی باد ایکس و گلکسی تب 7 نیز با رنگ مسی تولید و روانه بازار خواهند شد. حال بعد از سال‌ها استفاده از رنگ رزگلد در ده‌ها محصول، به نظر می‌رسد که رنگ مسی جایگزین شایسته‌ای برای این رنگ خواهد بود.

برای آن‌هایی که آشنایی چندانی با گلکسی نوت 20 ندارند، باید گفت که برای این محصول ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 6.42 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 865، رم حداقل 8 گیگابایتی، حافظه حداقل 128 گیگابایتی و دوربین سه گانه پیش‌بینی شده است.

انتشار تصاویری از گلکسی نوت 20 با رنگ مسی

منبع
Gizmodo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا