تکنولوژی

تغییرات اپلیکیشن «رابین‌هود» در پی خودکشی یک از کاربران این اپلیکیشن

به دنبال خودکشی یکی از کاربران اپلیکیشن معامله سهام رابین‌هود، بنیانگذاران این پلتفرم از اعمال تغییرات جدید و همچنین بکارگیری متخصصانی برای آموزش به کاربران در زمینه استراتژی‌های پیچیده تجارت خبر دادند.

الکساندر کرنز، دانشجوی 20 ساله دانشگاه نبراسکا در تاریخ 12 ژوئن،  بعد از آنکه عدد 730 هزار دلار را در مقابل میزان بالانس ارزش سهام خود در اپلیکیشن رابین‌هود مشاهده کرد، اقدام به خودکشی کرد. گفته می‌شود این عدد احتمالا در نتیجه بروز یک مشکل نرم‌افزاری در اپلیکیشن رابین‌هود به نمایش درآمد.

حال مدیران الیکیشن رابین‌هود اعلام کردند که بزودی تغییراتی را در جنبه‌های مختلف در این اپلیکیشن اعمال خواهند کرد. از جمله این موارد می‌توان ارتقای قابلیت نمایش پیام‌های درون برنامه‌ای و ایمیل‌هایی که به کاربران ارسال می‌شود، ارسال کرد.

همچنین قرار است جزییاتی جدید به صفحه تاریخچه (History) و رابط کاربری این اپلیکیشن اضافه شود. ولاد کنف، بنیانگذاری اپلیکیشن رابین‌هود در این خصوص گفت: ما در حال بررسی معیارهای جدید و همچنین اضافه کردن روش‌های آموزشی در این اپلیکیشن هستیم تا کاربران آشنایی بیشتری نسبت به فعالیت در این فضا کسب کنند.

به گفته ولاد کنف و بایجو بهات که در کنار هم مدیریت این اپلیکیشن را برعهده دارند، اضافه شدن تغییرات جدید کمی‌زمان‌بر خواهد بود اما زمان دقیقی در این رابطه اعلام نشده است. این مجموعه همچنین اعلام کرد که هزینه‌ای را به بنیاد پیشگیری از خودکشی در آمریکا اهدا خواهد کرد.

در حال حاضر، این استارتاپ با ارزش 8 میلیارد دلار، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین استارتاپ‌های فعال در حوزه مالی و فناوری شناخته می‌شود. اپلیکیشن رابین‌هود امکان معامله بی‌دردسر و راحت سهام را برای کاربران فراهم می‌کند. طبق آخرین گزارش‌ها، بیش از 13 میلیون کاربر در سراسر جهان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

 

منبع
Businessinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا