خودروخودرو الکتریکی

انتشار اولین تصویر از خودروی الکتریکی Buick Velite 7 Electric

جنرال موتورز به تازگی اولین تصویر از خودروی الکتریکی جدید خود به نام Buick Velite 7 Electric منتشر کرد.

این شرکت در اکتبر 2017، از تصمیم خود برای عرضه خودروهای تمام الکتریکی و با میزان آلایندگی صفر خبر داد و اعلام کرد که تا سال 2023، حدود 20 مدل خودروی تممی‌الکتریکی را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

البته جنرال موتورز پیش‌تر وعده داد که ظرف 18 ماه آینده، دو مدل خودروی الکتریکی را مبتنی بر فناوری Bolt EV تولید خواهد کرد که علی‌رغم گذشت این باز زمانی، هنوز خبری از عرضه این خودروها نشده است. با این حال، جنرال موتورز چنین عقیده‌ای ندارد و در واکنش به این اخبار اعلام کرد که دو خودروی این شرکت Buick Velite 6 و Baojun E200 نام دارند که تنها برای فروش در کشور چین تولید و عرضه شده‌اند.

اما مشکل اینجاست که هیچکدام از این دو خودرو، مبتنی بر فناوریBolt EV طراحی نشده‌اند؛ مدل نخست همانند دیگر مدل‌های سری Volt ساخته شده و مدل دوم نیز یک خودروی الکتریکی کوچک و ارزان‌قیمت برای تردد شهری است.

با این حال، این شرکت خودروسازی اخیرا اولین تصویر از خودروی الکتریکی جدید خود یعنی Buick Velite 7 electric را منتشر کرده شباهت زیادی به نمونه اولیه Bolt EUV دارد و قرار است بزودی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا