خودروویروس کرونا

همکاری جنرال موتورز، فورد و فیات کرایسلر برای مقابله با شیوع کرونا

سه شرکت بزرگ خودروساز شهر دیترویت یعنی جنرال موتورز، فورد و فیات کراسیلر با همکاری اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا (UAW)، گروه ویژه‌ای را به منظور محافظت از کارگران این صنعت و پیشگیری از ابتلای آن‌ها به ویروس کووید-19 تشکیل دادند.

این گروه از روز گذشته کار خود را آغاز کردهاست. روری گامبل، رئیس اتحادیه UAW به همراه ماری بار، مدیرعامل جنرال موتورز؛ بیل فورد، رئیس هیات مدیره فورد؛ جیم هکت، مدیرعامل فورد و مایکل مانلی مدیرعامل فیات کرایسلر، این گروه را رهبری می‌کنند و مدیریت اقدامات را در دست دارند.

گامبل در این رابطه عنوان کرد که تمامی‌اقدامات و گزینه برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری روی میز است.

قرار است که این گروه، اقدامات گسترده‌ پیشگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش نظارت‌ها بر سلامت مراجعه‌کنندگان، افزایش ضدعفونی کردن و تمیز کردن محیط کار و استفاده از وسایل بهداشتی و بهداشتی محل‌های مختلف و اماکنی که بیش از همه توسط افراد، لمس می‌شوند اشاره کرد.

شیوع کرونا در جهان، بسیاری از رویدادها و گردهمایی‌ها در جهان را لغو کرده که صنعت خودرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده است؛ اخیرا دو نمایشگاه خودروی بزرگ در جهان یعنی نمایشگاه خودروی ژنو و نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک بدلیل نگرانی‌ها در خصوص احتمال ابتلا به این ویروس لغو شد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا