شبکه‌های اجتماعی

قابلیت ارسال توییت‌های صوتی به توییتر اضافه شد

توییتر به تازگی از آغاز عرضه قابلیتی جدید برای ارسال توییت‌های صوتی در پلتفرم خود خبر داد.

این ویژگی به کاربران به این امکان را می‌دهد تا پیام‌ها و هر آنچه را که در ذهنشان می‌گذرد، به صورت صوت در فید خود با دیگران به اشتراگ بگذارند. در حال حاضر، این قابلیت تنها برای برخی از کاربران آی او اس این اپلیکیشن فراهم شده، اما توییتر اعلام کرد که بزودی در اختیار تمامی‌کاربران این سیستم عامل در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

هنوز اطاعات دقیقی در خصوص زمان اضافه شدن قابلیت ارسال توییت‌های صوتی به سیستم عامل اندروید یا نسخه وب توییتر منتشر نشده است. و اما برای آن‌هایی که جزو افراد معدود دریافت کننده این ویژگی بوده‌اند، باید گفت که نحوه ارسال توییت‌های صوتی کار سختی نیست و می‌توانند همانند پیام‌ها متنی، صوت خود را نیز به اشتراک بگذارند.

بدین معنی که در کنار دکمه‌های اشتراک تصاویر و ویدیو، دکمه جدیدی اضافه شده که کاربران می‌تواند یک فایل صوتی کوتاه را ضبط و منتشر کند. توییتر در این رابطه گفت: با گذشت زمان، کاربران می‌توانستند از طریق تصاویر، ویدیوها، گیف‌ها و سایر کاراکترها آنچه را که در ذهنشان می‌گذشت، با دیگران به اشتراک بگذارند اما شاید برخی اوقات، 280 حرف بسیار کم بوده و کاربر نمی‌توانست منظور خود را به طور دقیق منتقل کند. از این رو، ما تست قابلیتی جدید را در توییتر آغاز کردیم که شیوه استفاده از این پلتفرم را تغییر داده است.

توییتر در طی سال‌های اخیر، اقدامات زیادی را برای جلب توجه کاربران و همچنین برداشتن محدودیت‌ها از پلتفرم خود انجام داده است. برای مثال در سال 2017، این شرکت محدودیت 140 حرفی نوشتن توییت را به 280 حرف افزایش داد که می‌توانست آزادی عمل بیشتری را برای کاربران در رساندن معنا و مفهوم مدنظرشان به ارمغان آورد.

با این حال اقدام توییتر در اضافه کردن قابلیت توییت صوتی، مسائل و چالش هایی جدیدی را نیز برای توییتر به دنبال خواهد داشت چرا که نگرانی ها پیرامون سوءاستفاده از این قابلیت پیش می آید. برای نمونه، امکان نشانه‌گذاری توییت های نامناسب و یا حاوی اطلاعات غلط از طریق الگوریتم های یادگیری ماشینی چندی پیش به توییتر اضافه شده، اما سوالی که پیش می آید این است که توییتر چگونه می خواهد از هوش مصنوعی یا هر ابزار دیگری برای ارزیابی محتوای توییت های صوتی استفاده و موارد نامناسب را نشانه‌گذاری کند.

 

منبع
Techcrunch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا