مایکروسافت

مدیرعامل مایکروسافت کارمندان این شرکت را به حمایت از یکدیگر تشویق کرد

به دنبال اعتراضات مردم آمریکا نسبت به خشونت پلیس و نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت از کارمندان این شرکت خواست تا با یکدیگر همدلی داشته و از صداهای مختلف حمایت کنند.

وی با انتشار پشتی در شبکه اجتماعی لینکدین نوشت: این چیزی نیست که شما بخواهید نسبت به آن بی‌توجه باشید. احساس من این است که می‌توانیم روابط خود با یکدیگر را مورد بازنگری قرار دهیم، احوالات همکاران خود را جویا شویم و در مورد نیازهایشان از آن‌ها سوال کنیم. ما باید در مورد احساسات یکدیگر، با هم همدلی داشته باشیم.

ساتیا نادلا از کارمندان خود خواست تا چارچوب مدیریتی وی را که همان «شکل دادن، هدایت کردن و مراقبت کردن» است، پیاده کنند. در این شیوه، مدیران می‌بایست فرهنگ مایکروسافت را شکل دهند، اعضای تیم خود را برای دستیابی به اهداف مدنظر هدایت کنند و نشان دهنده که مراقب کارمندان خود هستند.

مدیرعامل مایکروسافت افزود: ما می‌توانیم رفتاری مطلوب را از خود نشان دهیم و به دیگران یاد دهیم که چگونه می‌توانند با یکدیگر متحد باشند و همچنین در مواقع بحرانی، از یکدیگر حمایت و مراقبت کنیم.

با این حال، نادلا گفت که تنها همدلی کردن کافی نیست و این شرکت می‌بایست از موقعیت و منابع خود برای ایجاد تغییراتی سیستماتیک بهره بگیرد. وی همچنین به موضوع تنوع نیروی انسانی در شرکت مایکروسافت تاکید کرد و افزود: ما باید بدانیم که وقتی از صداهای مختلف حمایت کنیم، بهتر، باهوش‌تر، قوی‌تر خواهیم بود و مطمئن باشید که مایکروسافت به حمایت خود از تمامی‌صداها ادامه خواهد داد و به آن‌ها احترام می‌گذارد.

طبق گزارش‌هایی که در اواخر سال قبل منتشر شده، تقریبا سه چهارم از کارمندان مایکروسافت را مردان تشکیل می‌دهند و بیش از نیمی‌از آن‌ها نیز سفیدپوست هستند. با این حال، این شرکت اخیرا از تلاش‌های خود در استخدام افراد متعلق به نژادهای مختلف و همچنین زنانی با سوابق کاری مختلف خبر داد و گفت که این افراد حتی در سمت‌های مدیریتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساتیا نادلا در بخش پایانی صحبت‌های خود عنوان کرد: درخواست من از همه شما این است که همواره در کنار یکدیگر باشید. همیشه جویای احوال یکدیگر باشید و لطف خود را از یکدیگر دریغ نکنید.

منبع
businessinsider

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا