سامسونگ

استفاده از ویژگی‌های گلکسی اس20 اولترا و نمایشگر بزرگ‌ در گلکسی نوت 20

هر سال شباهت‌هایی میان برخی از مشخصات مدل‌های سری گلکسی نوت و گلکسی اس سامسونگ مشاهده می‌شود، اما به نظر می‌رسد که امسال شباهت‌های بیشتری را میان دو این خانواده از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شاهد خواهیم بود.

طبق تصاویر رندرشده جدیدی که اخیرا از دو منبع افشاگر به نام‌های OnLeaks و Pigtou از دو گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 پلاس منتشر شده، شباهت‌های بیشتری را به نسبت سال‌های قبل، میان این گوشی‌ها با مدل‌های سری گلکسی اس شاهدیم.

طبق آنچه در تصاویر آمده، گلکسی نوت 20 پلاس به نماشیگر 6.9 اینچی و گلکسی نوت 20 نیز به نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. به نظر می‌رسد که امسال خبری از عرضه نسخه کامپکت گلکسی نوت 20 نخواهد بود.

با نگاهی به قسمت پشتی این گوشی نیز می‌توان به طراحی دوربین آن پی برد، به طوری که اگرچه هنوز جزییاتی در این رابطه منتشر نشده، اما احتمالا به برخی از مشخصات دوربین گلکسی اس 20 اولترا از قبیل لنز پریسکوپ را در خود جای خواهند داد.

از دیگر مشخصات خانواده گلکسی نوت می‌توان به طراحی لبه‌هایی با انحنای کمتر به نسبت مدل‌های گلکسی اس 20 اشاره کرد. همچنین، توان پردازشی و عملکرد این گوشی نیز در مقایسه با سری گلکسی اس 20، ارتقا خواهد یافت و انتظار می‌رود که شاهد تعبیه رم بیشتر و پردازنده قوی‌تری در این گوشی باشیم.

سامسونگ طبق روال سال‌های قبل، ماه آگوست را برای رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی نوت خود استفاده و عرضه آن را نیز چند هفته بعد آغاز می‌کند. اما با توجه به شرایطی که در پی همه‌گیری ویروس کرونا در جهان بوجود آمده، هنوز مشخص نیست که آیا امسال نیز این رویه تکرار خواهد شد یا خیر.

نکاتی که سامسونگ باید برای فروش بیشتر گلکسی نوت 20 به آن توجه کند[/box]

البته حتی اگر شرایط هم مناسب و مدل‌های گلکسی نوت 20 در ماه آگوست معرفی شوند، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ در عرضه این گوشی‌ها شتابزده عمل کند. البته همه این‌ها در شرایطی است که هیچ مشکلی برای خط تولید این محصول و تامین قطعات آن بوجود نیاید.

منبع
Engadget

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ما که به لطف مسئولین، بودجه مون نمیرسه نوت 9 بخریم چه برسه این یکی .. فقط کاش از اسنپ بجا اگزینوس واسه پردازنده استفاده کنه و مردم جهان رو بیشتر از این آزار روحی نده وگرنه دوباره با وجود قیمت فضایی، فروش کمی نسبت به برندهای دیگه خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا