تکنولوژیویروس کرونا

تولید دستگاه عرضه خودکار ماسک در سنگاپور توسط شرکت ریزر

مین-لینگ تن، مدیرعامل ریزر (Razer) از تولید دستگاه‌های عرضه خودکار ماسک را به شهروندان سنگاپوری خبر داد

چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که شرکت گیمینگ ریزر (Razer) بخشی از خط تولید خود را به تولید ماسک برای کارکنان حوزه سلامت اختصاص داده است. قرار است که این شرکت تا اول ژوئن، 20 دستگاه عرضه خودکار ماسک را در مراکز خرید و دیگر مناطق پررفت و آمد مستقر کند.

در واقع، یکم ژوئن روزی است که محدودیت‌های اعمال شده در سنگاپور در پی شیوع کرونا، کمتر خواهد شد و افراد و کسب و کارها می‌توانند فعالیت‌های خود را به طور نسبی از سر بگیرند. تاکنون بیش از 25 هزار مورد مبتلا به ویروس کرونا در سنگاپور گزارش شده و 21 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. مقامات این کشور اخیر استفاده از ماسک را برای تمامی‌شهروندان اجباری کردند.

در ویدیویی که اخیرا توسط ریزر منتشر شده، نشان می‌دهد که چگونه شهروندان می‌توانند با کمک گوشی‌های هوشمند خود از این دستگاه‌ها ماسک دریافت کنند. برای این کار، افراد می‌بایست ابتدا اپلیکیشن Razer Pay را دانلود کنند و بعد از استفاده، اعتبارهایی در قالب کدهای QR دریافت خواهند کرد که با قرار دادن این کدها در مقابل دستگاه‌های عرضه ماسک این شرکت، می‌توانند ماسک‌ها را دریافت نمایند.

ریزر اعلام کرد که این ماموریت در جهت مقابله با گسترش همه‌گیری کرونا و تشویق مردم به استفاده از ماسک و مراقبت از خود انجام خواهد شد. این شرکت در ماه مارس یعنی زمانی که شیوع ویروس کرونا به حد بالایی رسیده بود اعلام کرد: اگرچه با توجه به خانه‌نشینی انسان‌ها، تقاضا برای خرید محصولات ما افزایش یافته اما تیم ریزر وظیفه خود می‌داند تا بدون توجه به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، نقش خود را در مقابله با ویروس کرونا ایفا کند.

ریزر جزو شرکت‌هایی بوده که بخشی از خط تولید محصولات خود را به تولید ماسک‌ها و دیگر تجهیزات پزشکی برای مبارزه با ویرس کرونا اختصاص داد. شرکت‌های خودروساز همانند فورد نیز در این زمینه پیشگام بودند و بیش از یک میلیون تجهیزات پزشکی را در اختیار کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار دادند.

تولید دستگاه های عرضه خودکار ماسک در سنگاپور توسط شرکت ریزر

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا