ایلان ماسکخودرو

قابلیت برقراری ویدیوکنفرانس به زودی در خودروهای تسلا

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اخیرا اعلام کرد که به زودی قابلیت برقراری ویدیوکنفرانس به خودروهای این شرکت اضافه خواهد شد.

زمانی که تسلا عرضه خودروی الکتریکی مدل 3 خود را شروع کرد، در قسمت بالایی آینه وسط خودرو از دوربینی بهره برد که اکنون قرار است از این سخت‌افزار به بهترین شکل استفاده شود. اگرچه حدود سه سال از آغاز عرضه این خودرو می‌گذرد، اما هنوز از این دوربین به طور مشخص استفاده نشده است.

چندی پیش در جزییات مربوط به یک بروزرسانی نرم‌افزاری خودروی مدل 3، به ارتباط میان دوربین و آتوپایلوت و همچنین «Tesla Network» اشاره شده بود. گفته می‌شود که تسلا از این دوربین برای زیر نظر گرفته توجه راننده در حین استفاده از حالت آتوپایلوت استفاده خواهد کرد. همچنین، از آن برای مانیتورینگ وضعیت سرنشینان نیز استفاده خواهد شد تا از هرگونه اقدام خلاف قانون، جلوگیری و پیشگیری شود.

اما اخیرا ایلان ماسک به قابلیت دیگری از این دوربین در داخل خودرو اشاره و در توییتی اعلام کرد که در آینده، امکان برقراری ویدیوکنفرانس در داخل کابین خودرو برای کاربران فراهم خواهد شد.

این روزها و به دلیل شیوع ویروس کرونا و خانه‌نشیدن شدن انسان‌ها، محبوبیت ویدیوکنفرانس برای کسب‌وکارها دوچندان شده و به نظر می‌رسد که در آینده، کاربران می‌توانند به لطف این دوربین و نمایشگر بزرگ داخل کابین، تماس‌های ویدیویی را با دوستان، همکاران یا نزدیکان خود برقرار کنند.

منبع
Electrek

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا