تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

تلگرام: قابلیت تماس ویدیویی گروهی بزودی عرضه می‌شود

شرکت تلگرام از اضافه شدن قابلیت تماس ویدیویی گروهی امن به این اپلیکیشن پیام‌رسان در آینده نزدیک خبر داد.

این تصمیم در حالی اعلام شد که روز گذشته، فیسبوک نیز به رقابت با اپلیکیشن زوم و همچنین قابلیت فیس تایم که امکان برقراری تماس‌های تصویری گروهی را برای کاربران فراهم می‌کنند، برخاست و عنوان کرد که مسنجر رومز را برای ارتباط تصویری گروهی عرضه خواهد کرد.

تلگرام که این روزها به محبوبیتی فراتر از قبل نزد کاربران دست یافته و طبق آخرین گزارش‌ها، بیش از 400 میلیون کاربر فعال را میزبانی می‌کند، اعلام کرد که قابلیت برقراری تماس‌های ویدیویی گروهی این اپلیکیشن که از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود، طی چند ماه آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در بیانیه تلگرام آمده است که با توجه به محدودیت‌هایی که در ارتباطات فیزیکی انسان‌ها و آمدوشدها بوجود آمده، نیاز به یک ابزار ارتباطاتی ویدیویی قابل اطمینان بیش از پیش احساس می‌شود. در واقع، تماس‌های ویدیویی در سال 2020 همانند ارسال پیام‌های متنی در سال 2013 به محبوبیتی قابل‌توجه دست یافته‌اند. اگرچه اپلیکیشن‌هایی در این زمینه عرضه شده‌اند که می‌توانند امنیت و یا کاربردی آسان را به ارمغان آورند، اما هیچ‌کدام هنوز این دو مولفه را در کنار یکدیگر ندارند. اما ما قصد داریم تا این قضیه را حل کنیم و تماس ویدیویی گروهی امن را در سال 2020 عرضه کنیم.

این روزها اپلیکیشن‌هایی همچون زوم که بستری را برای برقراری تماس تصویری میلیون‌ها انسان در طول روز  فراهم می‌کنند، از امنیت چندان بالایی برخوردار نیستند و ابهامات زیادی در خصوص نحوه عملکرد آن‌ها و حفاظت از حریم شخصی کاربران وجود دارد. این مساله می‌تواند فرصت خوبی برای شرکت‌هایی همچون تلگرام باشد تا با ورود به این حوزه، کاربران زیادی را به خود جلب کنند.

تلگرام اپلیکیشن خود برای دستگاه‌های مک را نیز بروزرسانی و آن را به ویژگی‌های جدید مجهز کرده به طوری که کاربران مک او اس اکنون می‌توانند مستقیما و از طریق صفحات پروفایل به قابلیت Shared Media دسترسی داشته باشند. همچنین تغییراتی نیز در زمینه طراحی پوشه‌ها و آیکون‌ها اعمال شده که احتمال مورد استقبال کاربران مک قرار خواهد گرفت.

منبع
9to5mac

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. تاثیر
    خرید پیج اینستاگرام در کار شما چیست ؟

    شما یک شرکت یا فروشگاه بزرگ در کشورهستید امروزه با گسترده شدن شبکه های اجتماعی و پیشرفت الکترونیک شما هم باید به رقابت با دیگران بپردازید با خرید یک پیج اینستاگرام می توانید محصولات خود و یا شرکت خود را در شبکه های اجتماعی برای دیگران معرفی کنید می توانید محصولات جدید و خبرهای جدید در مورد کار خود را در صفحات اجتماعی به نمایش بگذارید

    چرا پیج اینستاگرام بخریم ؟

    قیمت ارزان و مناسب پیج اینستاگرام برای شما مشتریان عزیز

    تحویل سریع و آسان پس از خرید

    عموم افراد اغلب دارای صفحات اجتماعی شخصی می باشند

    بیش از 20 میلیون کاربر فعال ایرانی در اینستاگرام

    بیش از 80000 میلیون کاربر فعال در کل دنیا در اینستاکرام

    ارزان ترین ساده ترین و مطمئن ترین راه برند سازی

    دسترسی سریع و راحت برای گذاشتن مطالب در پیج اینستاگرام خریداری شده

    اشتراک گذاشتن محصولات ومعرفی کار خود در شبکه های اجتماعی

    پرداخت شما از طریق 3 درگاه پرداخت امن بانکی پرداخت الکترونیک پارسیان , به پرداخت ملت ، درگاه پرداخت بانک سامان انجام میشود

    پس ار اتمام خرید و پرداخت برای شما فاکتور صادره شده و به ایمیل شما ارسال میشود تمامی پرداخت ها قابل پیگیری است و ثبت میشوند

    سیستم پرداخت الکترونیک پارسیان , به پرداخت ملت ، درگاه پرداخت بانک سامان تمامی کارت های عضو شتاب را پشتیبانی میکند

    در صورت که می خواهید یک پیج اینستاگرام خوب داشته باشید حتما سایت اینستاگلد را کامل بررسی نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا