خودروخودرو الکتریکی

شاسی‌ بلند الکتریکی سوبارو Evoltis در راه است

چند وقتیست که خریداران، مدل‌های شاسی بلند را ترجیح می‌دهند و اخیرا نیز بسیاری از افراد به استفاده از خودروهای الکتریکی روی آورده‌اند. حال ترکیب این دو می‌تواند گزینه ایده‌آلی را پیش روی خودروبازها بگذارد.

شرکت ژاپنی سوبارو نیز با علم به این موضوع، در حال طراحی و ساخت خودروی شاسی بلند الکتریکی جدیدی است که امروز اطلاعات تازه‌ای از آن به بیرون درز کرده است. این خودرو با نام Evoltis معرفی خواهد شد که حدود دو سال پیش توسط این شرکت و برای نام‌گذاری یک واگن استیشن پلاگین هیبریدی ثبت شده بود. اما این خودرو هرگز به مرحله تولید نرسید و در نهایت، Evoltis به شاسی بلند الکتریکی این شرکت رسید.

َاسی بلند الکتریکی سوبارو Evoltis

 

این خودروی جدید با همکاری شرکت تویویتا تولید خواهد شد. دو شرکتی که پیش از این نیز سابقه تولید کارهای مشترکی همانند GT8 یا BRZ را در کارنامه دارند. سوبارو اخیرا تصویری نمونه اولیه شاسی بلند الکتریکی سوبارو Evoltis را منتشر کرد که البته با توجه به سابقه سوبار، قطعا آنچه در نهایت تولید خواهد شد با این تصویر متفاوت خواهد بود.

در خصوص فناوری‌های بکاررفته در Evoltis نیز باید گفت که این شاسی بلند الکتریکی از فناوری نیمه خودران سطح 2 برخوردار خواهد بود. باتری این خودرو نیز به گونه‌ای طراحی شده که قادر است با یک بار شارژ، مسافت تقریبی 480 کیلومتر را بپیماید. گفته می‌شود که سوبارو Evoltis در ماه‌های پایانی سال 2021 به طور رسمی ‌رونمایی خواهد شد.

منبع: Drivetribe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا