شبکه‌های اجتماعیمتاویروس کرونا

قابلیت «لایو» به نسخه وب اینستاگرام اضافه شد

به نظر می‌رسد فیسبوک بالاخره تصمیم گرفته یک سری بروزرسانی جدید را به محصولات و سرویس‌های خود اضافه کند. این شرکت که اخیرا امکان ارسال دایرکت را به نسخه وب اینستاگرام اضافه کرده بود، از روز گذشته امکان دسترسی به قابلیت لایو را برای کاربران نسخه دسکتاپ مهیا کرده است.

البته ممکن است این قابلیت خیلی برایتان کاربردی نباشد چراکه اکثر کاربران عادت دارند لایو اینستاگرام را از طریق موبایل تماشا کنند. استفاده از این ویژگی از طریق موبایل به مراتب ساده‌تر به نظر می‌رسد.

در نسخه دسکتاپ اینستاگرام امکان اجرای لایو دونفره فراهم شده است. همچنین از آنجایی که در نسخه دسکتاپ کاربران از صفحه نمایش بزرگ بهره می‌برند، کامنت‌ها حین اجرای لایو تنها بخش کوچکی از صفحه را اشغال می‌کنند.

البته این قابلیت خیلی مشابه دیگر سرویس‌های استریم زنده تحت وب نیست چراکه اجرای لایو از طریق نسخه دسکتاپ اینستاگرام امکان‌پذیر نبوده و بنابراین نمی‌توان آن را جایگزین مناسبی برای سرویس‌های لایو استریم دسکتاپ داست.

در کل اضافه شدن این قابلیت برای افراد مشهور که فالوورهای زیادی دارند و این مدت در خانه قرنطینه هستند می‌تواند خبر خوبی باشد.

منبع: Engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا