تکنولوژیرایگان

معرفی فیلم‌ها و سریال‌های رایگان شده سرویس‌های استریم ویدیو

سرویس های پخش آنلاین یا استریم این روزها قابلیت‌های رایگان و متنوعی برای کاربران محبوس در قرنطینه خانگی به دلیل کرونا ارائه کرده‌اند. از انواع و اقسام برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا فیلم و سریال‌ها که بسیاری برای مدت کوتاهی، رایگان عرضه می‌شوند.

در ادامه سرویس هایی را گردآوری کرده‌ایم که قسمتی از مطالب خود را رایگان عرضه می‌کنند.

+Apple TV  / اپل تی وی پلاس

سرویس استریم رایگان کرونا

هر کاربری که جدیدا از محصولات اپل خریداری کرده باشد، به وی به عنوان اشانتیون، اشتراک یکساله سرویس Apple TV+ نیز هدیه داده می‌شود. برای دیگر کاربران نیز برنامه‌های زیادی از طریق این سرویس به صورت رایگان عرضه می‌شود که می‌توان به این مطالب از طریق برنامه  TV appروی آیفون، آیپد، اپل تی وی، آیپاد تاچ، مک، برخی مدل های تلویزیون های هئوشمند ال جی و سامسونگ و همچنین از طریق Amazon Fire TV و دستگاه‌های Roku  دسترسی پیدا کرد. اگر در ایران هستید، دقت داشته باشید که برای استفاده از مطالب رایگان این سرویس باید با آی پی آمریکا وارد شوید.

سرویس ها و سریال‌هایی که از طریق این سرویس استریم به صورت رایگان عرضه می‌شوند از قرار زیر است:

  • Dickinson
  • Ghostwriter
  • Helpsters
  • For All Mankind
  • Servant
  • Snoopy in Space
  • The Elephant Queen
  • Little America

این لیست، تقریبا یک سوم کل مطالب روی سرویس اپل تی وی پلاس هستند. البته شوی بسیار محبوب The Morning Show جزو این لیست نیست.

برای دسترسی، پرداخت هیچ هزینه اشتراکی نیاز نیست و کاربر تنها باید با اپل آی دی خود وارد شود.

HBO

سرویس استریم رایگان کرونا

شبکه HBO دسترسی به بیشتر برنامه‌های تلویزیون، فیلم‌های سینمای و فیلم‌های مستند اصلی و اوریجینال خود را از زمان شیوع کرونا رایگان کرده است. تمامی این مطالب شبکه، در طی ماه آوریل بدون پرداخت هیچ هزینه اشتراکی، از طریق برنامه‌های  HBO Go و HBO Now برای کاربران دو پلت فرم آی‌او‌اس و اندروید ممکن شده است.

تعدادی از برنامه‌های رایگان شده این سرویس استریم شده عبارت است از Barry، Big Little Lies، Silicon Valley، Veep، True Blood و The Wire. فیلم‌های رایگان شده نیز Small Foot، The LEGO Movie 2: The Second Part، Pokémon Detective Pikachu و تعدادی دیگر هستند. برای دسترسی به این مطالب نیز باید با آی پی آمریکا وارد شبکه شوید.

لیست کامل این مطالب از طریق وبسایت HBO قابل مشاهده است.

AMC Networks

سرویس استریم رایگان کرونا

شبکه AMC  نیز مطالبی را به صورت رایگان ارائه کرده از جمله نیمی از فصل هفتم سریال بسیار محبوب The Walking Dead، مستندهای طبیعت شبکه BBC، فیلم‌های جشنواره ساندنس و سریال‌های تلویزیونی مانند Brockmire و Mystery Science Theater 3000.

مطالب شبکه تلویزیون EPIX  از طریق Apple TV Channels

سرویس استریم رایگان کرونا

EPIX یک سرویس استریمینگ است که تعدادی فیلم و برنامه تلویزیونی ارائه می‌کند. این سرویس در حال حاضر از طریق Apple TV Channels به صورت رایگان عرضه شده است. Apple TV Channels قسمتی از برنامه Apple TV است.

برای تماشای این مطالب رایگان، برنامه Apple TV را باز کنید، ابتدا گزینه My Channels و بعد گزینه EPIX را انتخاب کنید. EPIX تا سوم ماه می رایگان است.

برنامه TV app به روی آیفون، آیپد، اپل تی وی، آیپاد تاچ، مک، برخی از مدل‌های هوشمند تلویزیون‌های ال‌جی و سامسونگ، Amazon Fire TV و دستگاه‌های Roku ، قابل دسترسی است.

Showtime

سرویس استریم رایگان کرونا

سرویس Showtime، یک ماه اشتراک رایگان عرضه کرده است تا کاربران بتوانند در طی این مدت با این سرویس بیشتر آشنا شده و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی رایگان این شبکه را تماشا کنند. این سرویس، 10.99 دلار در ماه هزینه اشتراک دارد که بعد از گذشت 1 ماه اشتراک آزمایشی رایگان، فعال می‌شود. کاربران می‌توانند قبل از اتمام یک ماه، اشتراک را لغو کنند.

CBS All Access

دسترسی کامل به شبکه CBS نیز به مدت یک ماه از طریقCBS All Access ، رایگان شده و بعد از آن 5.99 الی 9.99 دلار در ماه هزینه دارد.

از این طریق CBS’s All Access service، تمام شبکه‌های CBS و همچنین  شبکه زنده live TV قابل مشاهده است.

اگر کارت‌های اعتباری بین المللی دارید می‌توانید برای استفاده از این دوره آزمایشی اقدام کنید و قبل از اتمام ماه، اشتراک را لغو کنید تا پولی از حساب شما کم نشود.

برنامه‌های اوریجینال YouTube

شبکه یوتیوب نیز دسترسی به تعدادی از برنامه‌های اوریجینال یا اصلی خود را رایگان کرده که لیست کامل را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

PBS Kids

سرویس استریم رایگان کرونا

از دیگر سرویس های استریم رایگان شده به دلیل کرونا می‌توان به PBS Kids اشاره کرد. برای اولین بار شبکه PBS Kids برنامه آی‌اواس خود را به روز رسانی کرده و حالا کاربران برای تماشای مطالب، دیگر نیازی به ثبت نام در این سرویس ندارند. حالا بچه‌ها می‌توانند بدون دغدغه مطالب این سرویس را تماشا کنند. تمامی مطالب PBS Kids حالا رایگان است.

منبع: macrumors

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا