تکنولوژیرایگانگوناگون

۶ سرویس رایگان یادگیری زبان خارجی در دوران قرنطینه کرونا

همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشینی تقریبا نیمی‌ از جمعیت کره‌ زمین، فرصت‌های کم‌نظیری را برای انجام کارهایی که تاکنون هیچ‌وقت فرصت آن بدست نمی‌آمد، فراهم کرده است.

یادگیری زبان خارجی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های استفاده از زمان و فراغت ناشی از این قرنطینه خانگی کرونا باشد. در این میان، شرکت‌ها و سازمان‌های ارائه‌دهنده آموزش‌های زبان‌های خارجی نیز این فرصت را غنیمت شمرده و طرح‌های رایگانی را برای علاقمندان به دوره‌های آموزشی خود تدارک دیده‌اند که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

رزتا استون Rosetta Stone

از این مجموعه به عنوان پدربزرگ شرکت‌های آموزش زبان‌های خارجی می‌شود. رزتا استون در این روزها، دوره‌های آموزشی سه ماهه رایگان را برای یادگیری 22 زبان زنده دنیا به کاربران ارائه می‌دهد.

بابِل – Babbel

از دیگر برندهای شناخته‌شده این حوزه، بابِل نام دارد که همانند رزتا استون، دوره‌های آموزش سه ماهه رایگان را برای زبان‌های مختلف ارائه داده است

فیبل کاتِج – Fable Cottage

فیبل کاتج یکی دیگر از شرکت‌های ارائه‌‎دهنده آموزش‌های زبان‌های خارجی است که دوره‌های آموزشی خود برای فراگیری زبان‌های انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی را که با انواع فایل‌های صوتی و ویدیویی جذاب و سرگرم‌کننده همراه است، به صورت رایگان برگزار می‌کند.

کانجوگیموس – Conjuguemos

این شرکت توانسته با ارائه دوره‌های آموزشی همراه با برنامه‌های متنوع همانند کار روی کلمات، تقویت قواعد و ارتقای مهارت‌های لغتی در کنار بازی و حل و تمرین، فضای مناسب را برای یادگیری فراهم کند. امکانات کانجوگیموس نیز در روزهای شیوع کرونا و خانه‌نشینی به صورت رایگان در دسترس است.

آی‌کالچر – iCulture

اگر به یادگیری زبان‌های خارجی علاقمندید، هرگز از ویدیوها، مقالات و آهنگ‌های Carnegie Learning غافل نشوید. تمامی‌این ابزارهای یادگیری تا ماه ژوئن به صورت رایگان قابل دسترسی هستند و می‌توانند لذت یادگیری را دوچندان کنند

منگو – Mango

این شرکت، دوره‌های یادگیری سریع زبان‌های خارجی که تقریبا 70 زبان را شامل می‌شود، ارائه می‌دهد و در این روزها، پرتال آنلاین آن به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا