سامسونگموبایل

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی ام11 سامسونگ لو رفت

سامسونگ طبق شواهد قصد دارد به زودی از گلکسی ام11 (M11) رونمایی کند. این گوشی به تازگی در سرویس گوگل پلی کنسول مشاهده شده است. امروز هم یک سری کامل از تصاویر این گوشی لو رفت که تمامی مشخصات ظاهری و فنی این موبایل را لو می‌دهد.

گلکسی ام11 در رنگ‌های مشکی، آبی آسمانی و بنفش عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها در تصاویر پایین دیده می‌شوند. نمایشگر این گوشی از نوع ال‌سی‌دی خواهد بود و سایز آن طبق اطلاعات به دست آمده 6.4 اینچ است. ضمنا دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی حفره‌ای نیز در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است.

گلکسی ام11 به پردازنده 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی مجهز شده که به احتمال زیاد روی چیپست اسنپدراگون 450 سوار می‌شود. طبق آنچه که در گوگل پلی کنسول مشاهده شده، این دیوایس با 3 و 4 گیگابایت رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌‌شود.

تصاویر گلکسی ام11 نشان می‌دهند در پشت بدنه دستگاه نیز دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 13 مکاپیکسلی، سنسور اولتراواید 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

نصاویر و مشخصات فنی گلکسی ام11

ام11 طبق تصاویر و اطلاعات لو رفته به باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژ 15 واتی از طریق یواس‌بی تایپ C مجهز است. ام11 سامسونگ با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 و همچنین جک هدفون عرضه خواهد شد. همچنین این دیوایس از سنسور اثر انگشت رد پشت و سیستم تشخیص چهره نیز بهره می‌برد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت گلکسی ام11 مشخص نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا