تکنولوژیموبایل

گوشی موتورولا Moto E6s مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی معرفی شد

موتورولا ساعاتی پیش از گوشی هوشمند جدید خود تحت عنوان Moto E6s پرده برداشت. محصولی که شباهت بسیاری زیادی به مدل Moto 36 Plus این شرکت دارد.

در این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل استفاده شده و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک مقاوم است که در برابر قطرات آب، از مقاومت نسبی برخوردار است. Moto E6s مجهز به پردازنده هلیو پی22 که از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد مجهز شده است.

نرم افزار این دستگاه مبتنی بر اندروید 9 پای است و یک رم 2 گیگابایتی در دل آن جای گرفته است. حافظه داخلی Moto E6s برابر با 32 گیگابایت تعیین شده که می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این ظرفیت را تا 256 گیگابایت ارتقا داد.

در قسمت پشتی بدنه شاهد بکارگیری دوربینی با چیدمانی عمودی هستیم که به یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و قابلیت ضبط فیلم 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. در کنار آن، یک سنسور کوچک برای عمق‌بخشی به تصاویر و ثبت عکس‌های بوکه تعبیه شده است. پایین‌تر از این دو سنسور نیز فلش LED جای گرفته است.

همچنین در این قسمت لوگول موتورولا را می‌بینیم که در زیر آن، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند عکس‌های نسبتا خوبی را با کمک سنسور 5 مگاپیکسلی دستگاه ثبت کنند.

یک باتری 3000 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن را به رگ‌های دستگاه تزریق می‌کند. شارژ این باتری با سرعت 5 وات و از طریق درگاه میکرو USB انجام می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث 4.2، تراشه NFC و ورودی هدفون اشاره کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت Moto E6s اعلام نشده اما این گوشی در دو رنگ قرمز و آبی به دست خریداران خواهد رسید.

گوشی موتورولا Moto E6s مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی معرفی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با هدفون شیائومی هایلو GT1 XR

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی می 11X شیائومی – Xiaomi Mi 11X

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی نوت 11 تی شیائومی 5G – Xiaomi Redmi Note 11T 5G

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا