آمازونویروس کرونا

استخدام 100 هزار نیروی کار جدید توسط آمازون در روزهای کرونایی

در پی شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده و در پی آن افزایش تقاضا برای خرید آنلاین، شرکت آمازون قصد دارد به منظور پاسخگویی سریع به تقاضا و ارسال به موقع محصولات به خریداران، 100 هزار نیروی کاری جدید استخدام کند. این شرکت همچنین از ابتدای ماه آوریل حقوق کارکنان بخش انبار شرکت را به ازای هر ساعت 2 دلار افزایش می‌دهد.

با افزایش خانه ماندن شهروندان آمریکایی در منزل به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تمایل مردم به خرید مایحتاج روزانه از فروشگاه‌های انلاین مانند آمازون افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. روز جمعه آمازون به مشتریان خود اعلام کرد که ممکن است سفارشات پرایم با کمی تاخیر به دست مشتریان برسند چراکه موجودی برخی اقلام فروشگاه به دلیل افزایش تقاضا به صفر رسیده است.

حال آمازون با استخدام این تعداد کارمند جدید و اضافه کردن آنها به بخش انبار قصد دارد ارسال سفارشات کاربران خود را در کمترین زمان ممکن و بدون تاخیر انجام گیرد. آمازون اعلام کرده پس از اتمام این دوره، افراد می‌توانند مجددا به شغل قبلی خود بازگردند و این استخدام در اصل به صورت موقتی خواهد بود.

با افزایش شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورهای جهان، سازمان‌های رسمی مانند سازمان جهانی بهداشت به مردم توصیه می‌کنند تا حد ممکن در خانه بمانند و از رفت و آمد در سطح شهر و مکان‌های عمومی جلوگیری کنند. این مسئله در کشور ایران هم به وضوح دیده می‌شود و فروشگاه‌های آنلاین از جمله دیجی‌کالا از چند هفته پیش با افزایش قابل توجه سفارشات آنلاین روبرو شده‌اند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا