پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

ایرباد سنهایزر «مومنتوم ترو وایرلس 2» با کیفیت صدایی عالی رونمایی شد

تقریبا بعد از گذشت یک سال و نیم پس از عرصه نسل نخست ایرباد وایرلس سری مومنتوم ترو، سنهایزر  با نسل جدید این محصول با نام مومنتوم ترو وایرلس 2 به بازار گجت‌های پوشیدنی برگشت.

این ایرباد به نسبت مدل قبلی، تغییرات محسوسی را به خود دیده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتقای قابلیت حذف صداهای مزاحم اطراف یا همان نویز و افزایش طول عمر باتری اشاره کرد. همچنین، بدنه این ایرباد نیز تقریبا 2 میلیمتر در مقایسه با نسل قبل، کوچک‌تر شده است.

باتری مومنتوم ترو وایرلس 2 به گونه‌ای طراحی شده که قادر است انرژی مورد نیاز برای پخش 7 ساعت موسیقی مداوم را فراهم کند. البته کیس این ایرباد نیز می‌تواند در مجموع، 28 ساعت شاژر را نیز به این عدد اضافه کند. این در حالیست که کیس نسخه قبلی این ایرباد، تنها می‌توانست انرژی آن را تا 12 ساعت تامین کند.

سنهایزر همچنین عنوان کرد که مشکلات مربوط به باتری را که برخی از کاربران مدل قبلی گزارش داده‌ بودند در مومنتوم ترو وایرلس 2 رفع شده است. در این محصول جدید از تراشه بلوتوثی جدید استفاده شده که می‌تواند تا حد زیادی از کاهش سریع شارژ باتری جلوگیری کند.

در خصوص دیگر مشخصات مومنتوم ترو وایرلس 2 نیز باید گفت که این ایرباد از بلوتوث 5.1 و استانداردهای AAC و AptcX پشتیانی می‌کند و قادر است صدایی با کیفیت و وضوح بالا را به گوش کاربر برساند. همچنین، به لطف برخورداری از گواهینامه IPX4، در برابر آب نیز مقاوم است.

قیمت این ایرباد جدید برابر با 299 دلار تعیین شده که با قیمت نسخه قبلی در زمان عرضه، برابری می‌کند.

مومنتوم ترو وایرلس 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا